منتدى راجعون الى الله
لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )

Ahmed Mounir
saso soudi
memo dream
3aseem
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty12th مايو 2010, 11:46 pm

هههههههههههههههههههههه
ملحقش يفرح البنيه يعنى ههههههههههههه

على فكره وانا مش بحب اتكلم عن نفسى يعنى ولا اتفاخر ولاكده خالص خالص بس الواحد يقول الحقيقه ولو على رقبته جالى خوفو فى المنام وقلى ياميمو احنا نسينا نحط طوبه فى هرم منكرع ومنكرع زعلان اوى لو ممكن لوسمحتى ارجوكى تروحى تحطلنا الطوبه دى وانا طبعا بما انى طيوبه ومحبش اكسف حد يعنى قولت اهو اكسب فيه ثواب وروحت حطيت الطوبه الحلم الى بعده بقا منكرع جه شكرنى والفرعونات الصغنين جم رحبوا بيا خاااااااااالص كفايه كده
احم احم الواحد مش عايز يشكر فى نفسه لحسن تقولوا مغروره ولا حاجه
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :
الاقامة : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 5:53 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه وصلنا للفراعنة مانسيبهم نايمين فى حالهم هههههههههههه

انا بقى منكرع جالى البيت وقالى ياحودة الاستاذة ميمو اتعاقدت مع خوفو فى موضوع مقاولة كدا يعنى ... هتركب طوبة فى الهرم بتاعى وانا كنت متعمد اسيب الطوبة دى عشان اغيظ بيها خوفو .... راح هو اتفق معاها من ورايا... وعشان كدا انا جتلك عشان تروح تفكها وتركبها فى مناخير ابو الهول
وقالى كمان اقوللك ياميمو ان اللى جالك يشكرك فى المنام ده خوفو بس عامل فيها منكرع والمهم انو اضحك عليكى ياعنى ....... اصل الواحد يحب يقول اللى لية واللى علية من غير مايتفاخر هاااا.. بس رحت فكيت الطوبة مش عشان طيب قالى عشان هيدينى حتة ارض تبعو يعنى فى بورتو مارينا كان هيديها لعمرو دياب بس قالى انت اولى ........... وضحكو على الاستاذة ميمو وخوفو خالها تركب الطوبة ومدلهاش حاجه هاهاهاهاها.......
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :
الاقامة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 6:04 pm

وانا شاهده مع محمود ههههههههههههههههه اصلى كنت معاهم فى الحلم
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 6:35 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

حلوه حكاية بورتو مارينا دى ضحكتنى خااااااااااالص هههههههههههه

بس على فكره بقا انا عملها كده ثواب يعنى

وعشان انت يامحمود بك اخ وزميل فى المنتدى
احب اعرفك ان عمرو دياب اخد الارض دى فعلا وادها لمحمود المليجى وانا خدتها منه بيع وشرا
للاسف مكنتش عايزه اقولك بس هتضطرنى اقولك ان العقد الى معاك مزوووووووووووووووووووووور ودا هنضيفه لقضيه الصرصوراااااااااااااااات ههههههههههه
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 6:50 pm

شكلى اخرتى فى سجن ابو زعبل على ايدك فى المنتدى يا ميمو هههههههههههههههههههه
الفراعنة دول نصابين اوى يعنى . ضحكو عليا انا وحضرتك فى مشروع واحد
اية الهنا اللى انا فية دة
بلاش تبلغى والنبى عنى عشان كدا كفاية عندى قضيتين بقيت مدرج خلاص بعد كدا هدخل المنتدى واسجل اسمى ...... مسجل خطر شقى كمان........
ههههههههههههههههههه
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 7:09 pm

طب هقولكم على حاجه عشان انا اصلا مش بحب اكدب باين طبعا ههههههه

المهم اول امبارح اشتريت عربيه فيرارى بعد مااشترتها ودفعت فلوسها حسيت انى مش مرتحلها كده ووحشه يعنى صراحه كلمه فى سركم قوم قابلت مين فى الطريق الحاج اوباما قلى انتى راحه فين ياميمو قولتله انا اشتريت العربيه دى بس مش مريحانى كده اقولك ياعم اوباما خودها بدل مانت ماشى على رجلينك كده اهو اكسب فيه ثواب يعنى وانتوا عارفين ان قلبى طيب اوباما فرح اوى بصراحه والراجل فضل يدعيلى دعا بالامريكانى طبعا مش هقولكم عليه عشان مش هتفهموه يعنى والواحد بردو مش بيحب يتكلم عن نفسويته يعنى زى مانتم عارفين بس اهو الواحد بردو لازم يعمل الخير ويرميه البحر Very Happy Very Happy
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 8:31 pm

هههههههههههههههههههههه باماره ما جالى وقالى دى فى واحداه اسمها ميمو عماله تقولى علشان خاطرى اخد لفه برعبيتك وانا موافقتش بالامريكانى برده هههههههههههه
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 8:53 pm

اه ماهى عشان بالامريكانى بقت برعبيتك ياباى عليكى يابااااااااااااااااى
يعنى تكدبينى وتصدقيه طب ماشى لما اشوفه بس انا هاخدها منه واديها ساركوزى كان هيموت وياخدها بس هو صعب عليا خلاص بقا هو الى جنى على نفسه بكدبه دا ساركوزى برقبته
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 9:07 pm

ايوه يبقى روحى خديها منو بقى ههههه بامارة امبارح بعد ما اخدها منك لبس فى الشجرة واتصلو بيا عشان اخر رقم اتصل بيه كان انا روحتلو المستشفى لقيتو ياعينى بيقول ميمو مكنتش مسامحه !! هههههههههههههههههههههه وسالت على العربية لقيتها متنفعش حتى تبقى اى حاجة ! اة صح نسيت اقولك ساركوزى بعد ماعرف حلف مايكلمك تانى مش صح يا جوجو
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 9:23 pm

يانهار اشاعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

ياجماعه اوشاعه اوشااااااااااااااااااااااااااعه ههههههههه
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty13th مايو 2010, 10:21 pm

ههههههههههههههههههههههه صح يا حوده خلاص يا ميمو بقاش حد يصدق خالص هههههههههههههههه وزير التربيه والتعليم قالى تعالى سعدينا فى امتحانات ثانوى وانا اديكى امتحناتك وانا رفض شوفتوا الغش حرام هههههههههههههههههههه
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty14th مايو 2010, 6:19 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوة يا جوجو
مش انا فى حركة التنقلات الجديدة مسكت منصب النائب العام والقرار طلع النهاردة فورى من رئيس الجمهورية ...... يارب ماروح فى دهية...... المهم ياستى قولتلهم اول قرار اخدتو ان جوجو تبقى مسؤلة عن امتحانات الثانوية وتاخد امتحانتها كلها فذى ماتقولى كدا وزير التربية والتعليم لية واحد قريبو فى ثانوية عامة فقال ان جوجو متعرفش بقرار النائب العام اللى هو( انا) فستغل الفرصة وقلها انا هديكى امتحاناتك وتعالى ساعدينى فى امتحانات الثانوية العامة ويحسسك انها جميلة هو عملهالك وبالفعل هتحسى باطراء من ناحيتو ولو قالك ياجوجو والنبى ابن اخويا عايز امتحاناتو مش هتقولى لا عشان هو عملك خدمة ........ لكن انا بقولك لا ياجوجو متبعيش دماغك خلاص دة حقك روحى حطى امتحانات الثانوية وبهدلى الطلبة زى مانت عايزة واخرتهم هينتحرو انا عارف بس ياريت الامتحان يبقى من على موقع باربى بتاع عرايس الاطفال اوك عشان نضمن ان ميبقاش فى غش
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty14th مايو 2010, 6:22 am

وتانى قرارررر انا محتفظ بيه لحتى الان لاختى الغالية عاليا الاستاذة ميمو
ان شاء الله هيعجبك فكرى فى الحظورة دى يبقى اية ؟؟!!!!!!!!!!!
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty15th مايو 2010, 7:56 pm

لاه انا احطله من مسلسلات التركيه
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 11:02 am

يبقى الامتحان هيبقى طويـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل اوى يا جوجو ربنا يتر على العيال وميجلهمش تخلف هههههههههههههههههه
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 11:50 am

هههههههههههههههههههههه على رائ المثل
العلم نور والجهل مهند والامتحانات سنوات الضياع والايام لحظه فراق وهكذا تمضى الايام
هجبلهلم اكمل ههههههههههههههههههههه احلى المسلسلات التركيه عندى هههههههههههههه ودخله على الكورى بيتنا ملئ بالحب هههههههههههههههههههههه المهم خلينا فى اللعبه شكسبير جالى امبارح وقالى تعالى دفعى عنى فى قضيه مهمه
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 3:07 pm

هههههههههههههههههههههههههه

اه صدقوها صدقوها اصله جالى امبارح ولقيت قضيته بسيطه قولتله لا انا مبشتغلش فى الحاجات البسيطه دى اعتزلت وبعته لجوجو
وجالى قرار امبارح بردو فى نفس اليوم برفد محمود بك وتعينى انا فى منصب النائب العام واقولهم ياجماعه دا منصب بسيط اوى فضلوا يتحيلوا عليا ويقولولى معلش عشان خاطرنا وافقى معلش واضطريت بقا اعمل ايه طيوبه انا Very Happy Very Happy Very Happy
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 3:16 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة فكرة الامتحان يا جوجو هههههههههههه
هبلغ عنكم نقابة المحامين ههههههههههههههههههههههه
وابلغ عنك يا ميمو النائب العام (باستهزائك)(تعرفو تقولوها 10مرات) بمهنتو هههههههه ودى ثانى قضية ليكى قولتلك احذرى منى مسدقتنيش ههههههههههههه
اوشاعة انى اترفدت من منصبى وعرفنا الفاعل وخلاص جارى محكمتة .........
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 4:21 pm

بصراحه بعد محولتيلى القضيه يا ميمو جه وقالى ده مش بتفهم اى حاجه فى المحماه فجتلك برضايا اى خدعه يا محمود بك انت تومر وانا هاحكمها معاك علشان طلعت نصابه درجه اوله
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 4:29 pm

حلو اوى كدة وبقيتى لوحد ياميمو وانا وجوجو وناجح عليكى دخولك سجن المنتدى على ايدينا ههههههههههههههه كمان قضية 5 نصابة درجة اولى وبشهادة الاستاذة جوجو
شوفيلك محامى شاطر هههههههههههههههههه
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 4:34 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه وكمان بتخطف العيال ههههههههههههههههههههههههههههه
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 4:37 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه دى لوحدها شكرا مش عايز اى قضايا غيرها
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )   لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز ) - صفحة 2 Empty16th مايو 2010, 4:43 pm

اى خدعه انت تؤمر بس هههههههههههههههههههههههههه

لعبة الكذبة ( ادخل و اكذب زى مانتا عايز )
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» عايز الناس كلها تفتكرك
» عايز تبقى ايامك كلها سعادة ؟! ادخل هنا بسرعه .!!
» لعبة السيجا بتاعت ابتدائى .. ادخل والعب وورينا شطارتك
» لعبة جديدة ..... ادخل العب مع الاسد ... عاجل : مطلوب عمليه جراحيه لمصر
» عايز تعمل صدقة جارية؟؟؟؟؟؟؟