منتدى راجعون الى الله


انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك

منتدى راجعون الى الله


 
الرئيسيةالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

شاطر | 
 

 شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير


الساغة الأن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 8479
نقاط : 12953
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   11th أبريل 2010, 9:58 pm

أحمد المنوفى كتب:
انت بتسألي عن رأينا بجد و لا ده تواضع منكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طبعا بدون نقاش الأبيات جميلة جدا...........
لاوالنعمه بجد دا رأيكم دا اهم حاجه
مش لدرجه تواضع وربنا دا الموضوع هوايه مش محترفه يعنى
لازم رأيكم عشان لما اكتب اعرف ان فى حد هيعبرنى هههههههه
شكرا لحضرتك الاجمل ردكم عليها
ومساء الخير عليكم جميعااااااااااااااااااااااااااااااا



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________



بين امواج البحار وابتسامات القمر .....احبك حب لايقبل الانهيار ...ولايقدر على وصفه بشر



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


والدي : في داخـــــــل الأصـــــــداف يوجـــــــد اللـــــؤلــــؤ.....وفـــ​ـــــــي داخـــــلك وجــــــــــــــــدت معنى العطاء ..وإن كانـــــــــــت هنـــــــــــالك أشـــــــــــــــياء جميـــلة في حــــــــــــــــياتي ، فمـــــــن المــــــــؤكد...هــــــــ​ـــي وجـــــــــــودك بجـــــــــــانبي دومـــــــــــا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير


الساغة الأن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 8479
نقاط : 12953
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   11th أبريل 2010, 10:16 pm

jojo كتب:
ازيكوا يا جماااااااااااااعه وحشتوني اوي يا يناويت

اخبار اعضائنا كلهم ايه؟

يا رب تكونوا بخييييييييييييير

بخير طول ماانتى بخير ياعسل انتى وحشتينا اكترررررررررررررر
مش تغيبى تانى I love you I love you



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________



بين امواج البحار وابتسامات القمر .....احبك حب لايقبل الانهيار ...ولايقدر على وصفه بشر



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


والدي : في داخـــــــل الأصـــــــداف يوجـــــــد اللـــــؤلــــؤ.....وفـــ​ـــــــي داخـــــلك وجــــــــــــــــدت معنى العطاء ..وإن كانـــــــــــت هنـــــــــــالك أشـــــــــــــــياء جميـــلة في حــــــــــــــــياتي ، فمـــــــن المــــــــؤكد...هــــــــ​ـــي وجـــــــــــودك بجـــــــــــانبي دومـــــــــــا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم


الساغة الأن :
الاقامة : القاهره
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 5264
نقاط : 5612
تاريخ التسجيل : 10/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   11th أبريل 2010, 11:40 pm

اذيكم يا اهل المنتدى تصبحو على خير مدرسه بقى وكلام فاضى باى



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






____________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jojo
مشرفة قسم
مشرفة قسم


الساغة الأن :
الاقامة : بني سويف
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1636
نقاط : 1921
تاريخ التسجيل : 19/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 12:21 am

تصبحي على الف خيييييييير يا احلى جوجو فى الدنيا كلها
يلا شدي حيلك اوي في المذاكره يا حبي وربنا معاكي



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






‎‎يقولون إن الأم مدرســــــــــة فقلت بل إنها الدنيا بما فيهـــــــــــــــا فما هي الدنيا بـــــــــــــــلا أم فالأم هي الدنيا بأحلى معانيهـــــــــــا ولو لم تكن الأم في الدنيــــــا لكانت الدنيا وما كان من فيهـــــــــــا
أمّاه قد رحلتي عنا فيا أسفــاً آه يا أمي آه يا نسمة روحــي آه يا من أفرح دنياي وأخفى بلاويهـا فما الدنيا إلا محطة قصيـــــرة ثم كل نفس تحت التراب يواريهـــــا فإن أطاعت النفس خالقهــــــا
فالله من أنهار عدن سيرويهـــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed nageh
النائب العام للمدير
النائب العام للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : المهندسين
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 8766
نقاط : 10606
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 2:06 am

ربنا معاكم ومعايا
وايه اخبارك يا jojoكنتي فين بقالك يومين مش بنشوفك يارب تكوني بخير
واذيك يا هاجر ايه اخبارك وعامله ايه في المذكره يارب تكوني تمام

واذيك يا استاذه ميمو
وايه اخبارك

منورين يا معشر الاعضاء



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________

مصر يا جنة الدنيا ومعناها *** من قبل ان تبدا الاكوان مصراها
الشمس هامتها والمجد قامتها *** والحق رايتها والعدل سيمها
يا خير اجناد الله في الارض قاطبتا***الله ناصركم ان تنصروا الله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير


الساغة الأن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 8479
نقاط : 12953
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 10:17 am

صباح الورد على اجمل اعضاء واخوات
يارب الجميع يكون بخير ويكون يوم سعيد عليكم يااااااااااااااااااااااااااااااااارب


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________



بين امواج البحار وابتسامات القمر .....احبك حب لايقبل الانهيار ...ولايقدر على وصفه بشر



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


والدي : في داخـــــــل الأصـــــــداف يوجـــــــد اللـــــؤلــــؤ.....وفـــ​ـــــــي داخـــــلك وجــــــــــــــــدت معنى العطاء ..وإن كانـــــــــــت هنـــــــــــالك أشـــــــــــــــياء جميـــلة في حــــــــــــــــياتي ، فمـــــــن المــــــــؤكد...هــــــــ​ـــي وجـــــــــــودك بجـــــــــــانبي دومـــــــــــا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jojo
مشرفة قسم
مشرفة قسم


الساغة الأن :
الاقامة : بني سويف
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1636
نقاط : 1921
تاريخ التسجيل : 19/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 10:38 am

احلى صباح على اعز انسان واقرب حد من قلبي
.
.
.
.
.
ميموووووووووووووووووووووووو

وحشتيني اوي

صباح الخير لكل الموجودين واحلى اخوات فى الدنيا كلها



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






‎‎يقولون إن الأم مدرســــــــــة فقلت بل إنها الدنيا بما فيهـــــــــــــــا فما هي الدنيا بـــــــــــــــلا أم فالأم هي الدنيا بأحلى معانيهـــــــــــا ولو لم تكن الأم في الدنيــــــا لكانت الدنيا وما كان من فيهـــــــــــا
أمّاه قد رحلتي عنا فيا أسفــاً آه يا أمي آه يا نسمة روحــي آه يا من أفرح دنياي وأخفى بلاويهـا فما الدنيا إلا محطة قصيـــــرة ثم كل نفس تحت التراب يواريهـــــا فإن أطاعت النفس خالقهــــــا
فالله من أنهار عدن سيرويهـــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed nageh
النائب العام للمدير
النائب العام للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : المهندسين
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 8766
نقاط : 10606
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 11:07 am

صباح الخير لكل الموجودين
ولكل الاعضاء ويارب يكون يوم جميل



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________

مصر يا جنة الدنيا ومعناها *** من قبل ان تبدا الاكوان مصراها
الشمس هامتها والمجد قامتها *** والحق رايتها والعدل سيمها
يا خير اجناد الله في الارض قاطبتا***الله ناصركم ان تنصروا الله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم


الساغة الأن :
الاقامة : القاهره
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 5264
نقاط : 5612
تاريخ التسجيل : 10/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 4:00 pm

مساء الخير عليكم جميع كنت بذاكر انجليزى على النت قولت اسلم عليكم



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






____________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم


الساغة الأن :
الاقامة : القاهره
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 5264
نقاط : 5612
تاريخ التسجيل : 10/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 7:49 pm

هلقم 3 فوازير واللى ميعرفش يقول ميعرفش
1-دوله اوربيه لو حطينه على اخر حرف نقطه يصبح عالم زره؟
2- حاجه بطير وتتعمل عصير؟
3-انهى ديك بيبض تحت اى شجره مكرونه ؟ يلا جاوبه
حلوه بقى



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






____________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed nageh
النائب العام للمدير
النائب العام للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : المهندسين
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 8766
نقاط : 10606
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 8:31 pm

رقم 3 ده
اولا مفيش ديك بيبض
ولا في شجره مكرونه

الباقين بقي مش عارف



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________

مصر يا جنة الدنيا ومعناها *** من قبل ان تبدا الاكوان مصراها
الشمس هامتها والمجد قامتها *** والحق رايتها والعدل سيمها
يا خير اجناد الله في الارض قاطبتا***الله ناصركم ان تنصروا الله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير


الساغة الأن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 8479
نقاط : 12953
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 9:29 pm

دوله اوربيه لو حطينه على اخر حرف نقطه يصبح عالم زره

قطز نشيل النقطه تبقا قطر هو قطز عالم زره يعنى هى قطر الى دوله اروبيه هاهااهاهاهاهاهااهاها


حاجه بطير وتتعمل عصير

مش عايزه فهلوه يعنى برتقانه بتستهبل وعامله عصفوره هاهاهاهاهاهاها



مساء الخير على اجمل اعضاء يارب كل ايامكم خيييييييييييييييييييييييييييييييييييير








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________



بين امواج البحار وابتسامات القمر .....احبك حب لايقبل الانهيار ...ولايقدر على وصفه بشر



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


والدي : في داخـــــــل الأصـــــــداف يوجـــــــد اللـــــؤلــــؤ.....وفـــ​ـــــــي داخـــــلك وجــــــــــــــــدت معنى العطاء ..وإن كانـــــــــــت هنـــــــــــالك أشـــــــــــــــياء جميـــلة في حــــــــــــــــياتي ، فمـــــــن المــــــــؤكد...هــــــــ​ـــي وجـــــــــــودك بجـــــــــــانبي دومـــــــــــا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed nageh
النائب العام للمدير
النائب العام للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : المهندسين
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 8766
نقاط : 10606
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 9:34 pm

كلام منطقي بردو



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________

مصر يا جنة الدنيا ومعناها *** من قبل ان تبدا الاكوان مصراها
الشمس هامتها والمجد قامتها *** والحق رايتها والعدل سيمها
يا خير اجناد الله في الارض قاطبتا***الله ناصركم ان تنصروا الله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير


الساغة الأن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 8479
نقاط : 12953
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 9:37 pm

jojo كتب:
احلى صباح على اعز انسان واقرب حد من قلبي
.
.
.
.
.
ميموووووووووووووووووووووووو

وحشتيني اوي

صباح الخير لكل الموجودين واحلى اخوات فى الدنيا كلها



والله ياروح قلبى انتى وحشتينى موووووووووووت وربنا الى عالم
ربنا يوفقك فى الدراسه يارب ويحققلك كل الى بتتمنيه ويكتبلك الخير دايما يااااااااااااااااااااااااااارب

مساء الورد عليكى ياعسلاته





[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________



بين امواج البحار وابتسامات القمر .....احبك حب لايقبل الانهيار ...ولايقدر على وصفه بشر



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


والدي : في داخـــــــل الأصـــــــداف يوجـــــــد اللـــــؤلــــؤ.....وفـــ​ـــــــي داخـــــلك وجــــــــــــــــدت معنى العطاء ..وإن كانـــــــــــت هنـــــــــــالك أشـــــــــــــــياء جميـــلة في حــــــــــــــــياتي ، فمـــــــن المــــــــؤكد...هــــــــ​ـــي وجـــــــــــودك بجـــــــــــانبي دومـــــــــــا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير


الساغة الأن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 8479
نقاط : 12953
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   12th أبريل 2010, 9:39 pm

طبعا ياناجح طبعا احنا مش بنقول غير المنطق
اهو دا بقا المنطق بتاع سعيد صالح فى مدرسة المشاغبين هههههههههههههه



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________



بين امواج البحار وابتسامات القمر .....احبك حب لايقبل الانهيار ...ولايقدر على وصفه بشر



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


والدي : في داخـــــــل الأصـــــــداف يوجـــــــد اللـــــؤلــــؤ.....وفـــ​ـــــــي داخـــــلك وجــــــــــــــــدت معنى العطاء ..وإن كانـــــــــــت هنـــــــــــالك أشـــــــــــــــياء جميـــلة في حــــــــــــــــياتي ، فمـــــــن المــــــــؤكد...هــــــــ​ـــي وجـــــــــــودك بجـــــــــــانبي دومـــــــــــا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المدير العام



الساغة الأن :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 25935
نقاط : 42853
تاريخ التسجيل : 18/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 8:41 am

صباح الاناناس



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد يونس
النائب الاعلامى للمدير
النائب الاعلامى للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : الجيزة
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 7089
نقاط : 13464
تاريخ التسجيل : 05/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 8:51 am

صباح الخيرات

على الناس النايمة



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jojo
مشرفة قسم
مشرفة قسم


الساغة الأن :
الاقامة : بني سويف
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1636
نقاط : 1921
تاريخ التسجيل : 19/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 9:59 am

صباح النووووووووووووور يا استاذنا
واخو استاذنا



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






‎‎يقولون إن الأم مدرســــــــــة فقلت بل إنها الدنيا بما فيهـــــــــــــــا فما هي الدنيا بـــــــــــــــلا أم فالأم هي الدنيا بأحلى معانيهـــــــــــا ولو لم تكن الأم في الدنيــــــا لكانت الدنيا وما كان من فيهـــــــــــا
أمّاه قد رحلتي عنا فيا أسفــاً آه يا أمي آه يا نسمة روحــي آه يا من أفرح دنياي وأخفى بلاويهـا فما الدنيا إلا محطة قصيـــــرة ثم كل نفس تحت التراب يواريهـــــا فإن أطاعت النفس خالقهــــــا
فالله من أنهار عدن سيرويهـــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد يونس
النائب الاعلامى للمدير
النائب الاعلامى للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : الجيزة
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 7089
نقاط : 13464
تاريخ التسجيل : 05/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 10:56 am

على فكرة يا شباب فى شوية

صوتيات ومرئيات قمت بتنزلها

ولم يدخل احد عليها

يا أستاذتى jojo

انا منظر الطلة البهية



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير


الساغة الأن :
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 8479
نقاط : 12953
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 11:00 am

صباح الورد عليكم جميعاااااااااااااااااااااااا

حوده
jojo
استاذ سعد
وانا اقول المنتدى نوره زايد كده ليه
يارب الجميع بخير يوم سعيد عليكم



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________



بين امواج البحار وابتسامات القمر .....احبك حب لايقبل الانهيار ...ولايقدر على وصفه بشر



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


والدي : في داخـــــــل الأصـــــــداف يوجـــــــد اللـــــؤلــــؤ.....وفـــ​ـــــــي داخـــــلك وجــــــــــــــــدت معنى العطاء ..وإن كانـــــــــــت هنـــــــــــالك أشـــــــــــــــياء جميـــلة في حــــــــــــــــياتي ، فمـــــــن المــــــــؤكد...هــــــــ​ـــي وجـــــــــــودك بجـــــــــــانبي دومـــــــــــا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jojo
مشرفة قسم
مشرفة قسم


الساغة الأن :
الاقامة : بني سويف
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1636
نقاط : 1921
تاريخ التسجيل : 19/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 11:02 am

صباح النور على احلى ميمو فى الدنيا

وصباح معطر بكل انواع الورود الحلوه على احلى اخوات فالدنيا



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






‎‎يقولون إن الأم مدرســــــــــة فقلت بل إنها الدنيا بما فيهـــــــــــــــا فما هي الدنيا بـــــــــــــــلا أم فالأم هي الدنيا بأحلى معانيهـــــــــــا ولو لم تكن الأم في الدنيــــــا لكانت الدنيا وما كان من فيهـــــــــــا
أمّاه قد رحلتي عنا فيا أسفــاً آه يا أمي آه يا نسمة روحــي آه يا من أفرح دنياي وأخفى بلاويهـا فما الدنيا إلا محطة قصيـــــرة ثم كل نفس تحت التراب يواريهـــــا فإن أطاعت النفس خالقهــــــا
فالله من أنهار عدن سيرويهـــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد يونس
النائب الاعلامى للمدير
النائب الاعلامى للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : الجيزة
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 7089
نقاط : 13464
تاريخ التسجيل : 05/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 11:08 am

دة منور على طول

بوجود كــــــــــــــــــــلا مـــــــــــــن

الاستاذة jojo

والأستـــــــــــــــــــــــــاذة ميـــــــــــــــــــــمو



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed nageh
النائب العام للمدير
النائب العام للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : المهندسين
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 8766
نقاط : 10606
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 11:12 am

كفاية نور الكهربة غالية
صباح الخير يا احلي اعضاء في الدنيا



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________

مصر يا جنة الدنيا ومعناها *** من قبل ان تبدا الاكوان مصراها
الشمس هامتها والمجد قامتها *** والحق رايتها والعدل سيمها
يا خير اجناد الله في الارض قاطبتا***الله ناصركم ان تنصروا الله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jojo
مشرفة قسم
مشرفة قسم


الساغة الأن :
الاقامة : بني سويف
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1636
نقاط : 1921
تاريخ التسجيل : 19/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 11:28 am

خير يا ناجح ديما متعصب عليا انا وميمو اكمننا غلابه يعني

كفايه عليك الباب اللى بيتقفل

المره الجيه هنجيب سلك ونكهرب
ههههههههههه

صباح النور يا احمد ناجح



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






‎‎يقولون إن الأم مدرســــــــــة فقلت بل إنها الدنيا بما فيهـــــــــــــــا فما هي الدنيا بـــــــــــــــلا أم فالأم هي الدنيا بأحلى معانيهـــــــــــا ولو لم تكن الأم في الدنيــــــا لكانت الدنيا وما كان من فيهـــــــــــا
أمّاه قد رحلتي عنا فيا أسفــاً آه يا أمي آه يا نسمة روحــي آه يا من أفرح دنياي وأخفى بلاويهـا فما الدنيا إلا محطة قصيـــــرة ثم كل نفس تحت التراب يواريهـــــا فإن أطاعت النفس خالقهــــــا
فالله من أنهار عدن سيرويهـــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed nageh
النائب العام للمدير
النائب العام للمدير


الساغة الأن :
الاقامة : المهندسين
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 8766
نقاط : 10606
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن   13th أبريل 2010, 12:07 pm

صباح الخير يا jojo
علي راي المثل
ضربني وبكي سبقني واشتكي
ههههههههههههههههه
ربنا عالظالم

وبردو منوره يا ميمو
ومنوره يا jojo



المصدر: منتدى راجعون الى الله - http://us2allah.ahlamontada.net/






________________

مصر يا جنة الدنيا ومعناها *** من قبل ان تبدا الاكوان مصراها
الشمس هامتها والمجد قامتها *** والحق رايتها والعدل سيمها
يا خير اجناد الله في الارض قاطبتا***الله ناصركم ان تنصروا الله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
شات اعضاء المنتدى الكرام ...... (( دى الكافيتريا بتاعت المن
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 6 من اصل 40انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى راجعون الى الله :: منتدى راجعون العام :: قسم راجعون الى الله العام-
انتقل الى:  
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Furl  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط راجعون الى الله على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى راجعون الى الله على موقع حفض الصفحات