منتدى راجعون الى الله
المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط

memo dream
سعد يونس
sa_osaa2007
أحمد المنوفى
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفية

المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty
مُساهمةموضوع: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 9:37 am

محافظة المنوفية من محافظات مصر. عاصمتها مدينة شبين الكوم. تقع محافظة المنوفية في وسط الدلتا بين فرعي النيل رشيد و دمياط وهي على شكل مثلث رأسه في الجنوب و قاعدته في الشمال. وامتدت المحافظة، عام 1989 ؟، غرب فرع رشيد لتضم مدينة السادات، مما أثار لغطاً بين بعض أهالي محافظة البحيرة المقتطع منها تلك الأراضي

.الاسئله واجوبتها من واريد لكل من يقرا يرد على الي عايزه منهم او يطلع الفى نفسه عنهم سوا بشئ جميل او العكس

ليه المنايفه سمعتهم وحشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا ترى اقصد مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وما السبب الذى قررت اكتب عنه هذا المقال ؟؟؟؟؟؟؟

هل يا ترى علشان احد مين!!!!!!!! ام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أعتقد إن المنايفه سمعتهم ضربت ليست محلياً فقط بل عالمياً أيضاً؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اريد من لديه نكت عنهم يا رين يدحكنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مميزات المنوفين؟؟؟؟؟؟؟؟

عيوب المنوفين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.كل هذه الاسئله اتركها لكم بل ولكن اريد ان اوضح شئ لا يجوز بل انه مهم جدا بالنسبه لهذه الاسئله سوف ابسط لكم الاجابه

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجلكم بقى نرد على السؤال الاول ليه المنايفه سمعتهم وحشه والله مش كل المنايفه العيشين بدداخلها فقط والذى عاش فيها اطول فتره ووتطبع بطبع المنوفية ولا نختلف على ان طبع المنوفين بجميع المقاييس غير صالح للاستخدام لانه طبع مخلط يهودى على منوفى يعنى طبع يخرب بلد وعلى ما اظن احنا مجربين

نيجى مثلا انا اتكلم عن نفسى بسبب انى عاشرت كتير جدا من المنوفين كنت بنام واصحى واعامل لفتره لاتقل عن 3 سنوات

ولحد الان ومنهم المش عايش فى المنوفيه ومرحاش اصلا لكن مكتوب فى البطاقه فقط ده الى بيعمر معايا ولكن لا يمنع من وجود عرق فى الدم يحمل صفات وطبع المنوفيه نيجى مثلا نشوف الصفات هما جدعان اوى اوى اوى ولكن الغدر منهم فى لحظه لم ياتمنوا على شئ يعنى لو صحبك ونايم معاك وبياكل معاك عيش وملح وشافك ربع جنيه يبيعك ويبيع اهله كلهم على الربع جنيه ده ده مثل طبعا على انه يبيعك فى اقرب فرصه بس فى نقطه مهمه وهيه انه بيحب مصلحته زياده عن الطبيعى شويه فى الشخص العادى وطبعا كل المنوفين سيئين للغايه الا الشواذ منهم طبعا البخل فى طبعهم مش هنعترض على النقطه دى ولكنهم لماذا انا او غيرى اكره فى حياتى المنوفى الشاف بلده المنوفيه ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ علشان المنوفيه كان مكان لليهود زمان كانوا عيشين فيها وللاسف طبعا الركوب فيها كان للركب لذالك السبب تطبعوا بالطبع السئ للغايه بتاع اليهود ومن طبع المنوفى انه يبيع اهله وعيلته وعياله وكل حاجه علشان مصلحته لو جيت الكذاب هقول المنوفى العاش فى المنوفية وشرب طبع البلد بلاش اقول الزباله لكن طبعها هى الزباله مش معنى انه الناس الفيها زباله ولكن الانسان انسان خلقه الله ولكن السلوك السئ الذى ترك نفسه له وبجد …………..مثل جامد جدا على المنوفى وصحيح وهو ( منوفى منوفى لا يلوفى حتى لو اكلته من لحم الكتوفى) صحيح جدا وهو معناه انه بياع ولا بيرعى اى شئ ولا بتهونه العيش والملح بس طبعا للاسف انى مش فاضى علشان لو اعت اكلم عن المنوفيه والمنوفين مش هخلص ده علشان كنت عايز اعرف احد فى بالى من هو وماهو المنوفى لانى عشرتهم كتير انا كان لديه عمل فى سلاح لدينا فى البلد وهو كل الفيه منوفين هو سلاح القوات الجويه وانا بجد اعترف انه سلاح لا يعمل به غير المنوفين لانهم هم من لديهم طاقه تحمل وطبع فى التعامل يهودى وهو المطلوب فى هذا السلاح ولا يجب العمل فيه غير المنوفين وبعض الاشخاص اصدقاء وصديقى الانتيم منوفى برده هعمل ايه هى قدر ومكتوب تكاسروا هنعمل ايه.! عايز تعاليق بجد لتجارب كل شخص مع المنوفيه

اجى للسؤال الثانى هل اقصد باحد هذا الكلام نعم صديق منوفى طبق النظام والطبع اليهودى معايا بدون ذكرا اسماء اسمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

السؤال الثالث وما السبب الذى قررت اكتب عنه هذا المقال بسب شخص كان صديق لى وبسبب كثره معاملتى للمنوفين

السؤال الرابعهل يا ترى علشان احد مين!!!!!!!! ام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ المنوفين وكثره تعاملى معهم

السؤال الخامس أعتقد إن المنايفه سمعتهم ضربت ليست محلياً فقط بل عالمياً أيضاً؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نعم وصلت الى امريكا

السؤال السادس اريد من لديه نكت عنهم يا رين يدحكنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا سيبها ليكم عايز اضحك

بس انا قلت الفى قلبى واتمنى فى وقت فراغ اخر اتكلم عن تجاربى معهم وياريت كل من له تجربه معهم يمتعنا

يا تري انتوا ايه رأيكم في الكلام ده

ده واحد منزل الموضوع ده

و الردود عليه هنزلها اهو

بس بجد انا عايز اعرف رأي الناس اللي هنا كلهم

واحد واحد

و صدقوني انا مش هزعل لو انتوا قولتم ان المنايفة ولاد ستين في سبعين

بس قولولي رأيكم بجد

انا هنزل التعاليق اللي موجوده مع الموضوع ده

أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 9:40 am

أول رد :

المنايفة هم ياهود مصر
اهم شئ عندهم مصلحتهم وبس وميهمهمش اي حاجة تاني
بالعربي غلبو الياهود
بس للعلم انا شخصيا ليا زمايل منايفة جدعان جداجدا
منهم شخص يدعي ....
......................
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 9:41 am

تاني رد :

dear my bad frind
thanks alot for your behavior
but i think so you are very wrong idea because
you start this ………
i dont defance for me be cause you isn’t important for me and my dad learn me alot of Honesty
sorry you are tiard go to the doctor please
don’t forget the bat and with ya wate when you ask me for that and when i come it to you you don’t take that form me and don’t forget you are stuped you can’t understand that you are not understand any thing because this live for glory others on the end i’m very happy for away form you ……don’t bya

وفى السماء رزقكم وما توعدون .صدف الله العظيم والله ما كنت سبب فى اى حاجه حدثت ليك وايهاب بيحور وهو كده كده مش عاوزك تنزل فا بيتحجج باى حاجه

انا عارف طبعا انك ادامك سنة وربع على ما تسأل وتحفظ المعانى وتبدأ بترجمة وفهم بداية التعليق المكتوب باللغة الانجليزية
……………………..
ولكن انا عارف انك هتخنق ناس كتير فرأفتة بيهم هترجملك يمكن تعرف ان فيه حاجه فى الدنيا مش بالحفظ
يلا اولا بقولق اذيك يا اسوء واحد عرفته اطلق عليه لقب صديق
ثانيا بقولك انك واخد فكرة غلط عن الموضوع ولا تنسى انك البادء حينما عملت فى مجمع الجاسوسية
واتركك لتفكر بعقلك ان كان هناك عقل اصلا مع انى اؤمن بالله ان خلقك فسواك فعدللك ولكنك عادة ما تنسى ذلك وتتعامل بطبيعة تربيتك واخلاقك الجميلة المستنقاه من مجمع الجاسوسية والتفرقة بين الاصدقاء بولاية شيكاغو وبعد كده بقولك انى مش هدافع عن نفسى لانك اصلا مش مهم بالنسبة لى
وكمان والدى علمنى كتير من الحقيقة والصدق فلن اضيع ما علمه لى ابى كى ارد عليك
وبعد ذلك اقولك روح للدكتور يمكن يحللك عقدة المنايفة اللى كل ما تشوف حد فيهم تلف ومش هكمل انته عارف الباقى
وكمان ماتنساش انك طلبت من واحد منوفى حاجات من البلد ومكانشى بيتأخر عنك بل كان بيجيبهالك وتقوله مش هخدها وهو يلبس فيها بس ده لو مش جدع كان لبسك فيهم وخلع لكن انتم ناس فافى نعمل ايه بقه على العموم ربنا فى كل مرة منت بتطلع فيها واطى كان بيسهلها باحد ياخد اللى انته رفضة بل كان بيقعد يشكرنى حتى الان يلا اصلا احنا ناس ولاد اصول الة الاصل مش فى دمنا وكمان مش هنسى غبائك المستديم قعدت فى كورس عدى عليك اربع مجموعات وانت لسه حتى الان كلهم عدوك ده طبعا لانك مشغول مش لغبائك ولا حاجه ثانيا جميع من تسألهم جالهم شلل فى نفس الحالة الله يهون عليهم واقول لك لا تنسى انك غبى ولو لم تفهم ذلك فستكون غبى دور لك على مجال مبيحتجشى ذكاء وادخل فيه فراش جزمجى بواب اى داهية تخلص البشر منك ومن بلاويك
ولا تستمر بالعيش على امجاد الاخرين
واقول لك بعض النكت يمكن تخل انك تتحدث عن رئيس بلدك وحاكمك وللى نعمتك وعن اولياء امورك اولا النكتة الاولى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اى خدمة اضحك يا اغبى انسان بعقل حيوان
sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفيه

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 9:51 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
بجد انا زعلت لما قرأت المقال دا
ع فكره كل بلد فيها الكويس وفيها الوحش ومش عايزه اضرب مثل عشان محدش يزعل مني
انا اتعاملت مع ناس كتيييييييييييييير اوي ايام الكليه بتاعتي وكان اصحابي كلهم من المنوفيه
بجد مش كل المنوفيين وحشين والله جدعان اووووووووووووووي وفعلا اصحاب وقت الشده
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 9:53 am

تالت رد :

اولا انا فعلت التعليق بتاعك حتى لا تقول انك صحيح فيما تقول وانى مردتش افعل تعليقك انت اولا داخل بلوج محترم مينفعش تقول فيه كلام بتاع اطفال الشوارع المتربوش انا مش هرد عليك علشان احنا فى بلوج محترم ومش من مستوايه انزل لواحد منوفى علشان هم عقلهم فى رجليهم وبالنسبه انت بتقول انى مبعرفش انجليزى وادامى سنه وربع لحد لما افهم تعالى اوريك اخطائك بتاعت اولى حضانه
frind_alot _ dont _defance _tiard _wate _stuped _bya
طبعا انا مش هلومك علشان انت متعلمتش اصلا انجليزى وربنا يخليلك جوجل
google
علشان انا عارف انك مدخلتش ثانويه والمدخلهاش متعلمتش انجليزى
النقطه التانيه انت بتقول مش انا السبب فى حوار ايهاب كل من حب ودب فى المكتب بيقلى منف عمال رايح جى يقول احمد مبرمجش احمد معملش كذا وكذا انا ميهمنيش علشان انا واثق من نفسى الحمد الله وانت كدا غلط فى الكان السبب فى انك شغال دلوقتى فى القطرى + والسبب فى انى خلانى اعمل السباق علشان معناها انه شغلنى وانا مبعرفش ابرمج وكان بيدينى فلوس وانا معملتش حاجه وربنا يعلم من عايز اى حد تانى يعلم غير كدا انا معاك انا اخت وقت لحد لما اتعلمت علشان ظروفى مكنتش مسعدانى ومكنتش محتاج للفلوس فكنت مانتخ بس الحمد الله دلوقتى مبسالش حد او باخد اسكربتات ناس عملها وبقول عليها بتعتى مع انى
وبوقع الناس مع بعضيها وبضرب اسفين فيهم ربنا يهديكhtmlمكتبتش فيها غير
ده طبع المنوفى عادى مش هلومك هتجيبوا منين
وبالنسبه انك بتقول انى بحفظ انت اخر واحد يتكلم على الحفظ والبطئ الشديد لو زى متقول مكنتش عديت من ثانويه وكنت علمى رياضه ههههههههههههه وعلشان الفيزياء كان بيعلمنى واحد منوفى خنقنى مكنش بيعرف يشرح حولت فى 3 ادبى وكان فيها رياضه برده وجتلى هقوق عين شمس وانا متاكد انك لو دخلت ثانويه كان اخرك لو عديت يعنى 50% ولكن انى بقره حاجه اسمها حفظ مدخلتهاش وقررت ادخل نظم ومعلومات شفت بقى انك واخد طبع الكذب من المنوفين هههههههههههههههه ربنا يهديك وتخلع عبايه المنوفى علشان هتيجبك لتحت
وبالنسبه من موضوع انى اسوء صديق زى مبتقول انا مبحبش المنوفى علشان هو يهودى مخلط واليهود حيونات طبعا انا فرحان للناس المنوفين الاعرفهم متربوش ولا شافوها من اصلا البلد المخلطه دى لكن الاعد فيها واتربى فيها طبعه سئ للغايه وموضوع مجمع الجاسوسيه البتكلم عليه ده مش من طبعى لكن هقول ايه منوفى برده مش هلومك وموضوع انك بتقول ولادى علمنى دى علمك انك تدى اسفين لصحابك علمك انك تدوس على اى حد وتوقع الناس فى بعضيها وتنافق علشان تعيش انا ماظنش انه علمك كدا لكن انت تتطبعت بطبع بلدك ربنا يهديك وبالنسبه انك بتقول انى طلب منك حاجات فعلا لكن لما اجيب لحد الحاجه لاجبها كويسه والهو عيزه لمجبهاش وافرضها عليه وانا محدش الحمد الله بيفرض عليا حاجه اتعوت واتربيت على كدا لو الفافى الانت بتقول عليه ده كان بيطلع معاك راجل واقول لا عاش فى مصر شويه هينسى عبايه المنوفى للكن للاسف الفيه طبع مبيتغيرش ربنا يهديك وبالنسبه لانت بتقول انى اعت فى الكرس وعدى عليا اكتر من اربع مجموعات ده كلام غلط طبعا ظروفى الواحده البتعطلنى عن البرمجه هى الجامعه بتاعتى علشان الامتحانات عايش شهاده مش زى ناس مبتعرفش مبتعرفش وومش هتعرف دخلت معهد هندسى ومعرفتش خافت تكمل احسن يدوسها القطر ويبقى شكلها وحش قالت انسحب وكافيه عليه الدبلون مش مهم ربنا معاك ويهديك وبالنسه انك بتقول الرئيس ولى نعمتى ده كلام غلط طبعا ربنا هو البيرزق مش الرئيس او اى حد تانى ولازم تكون عارف كدا وتحاول نصيحه منى تخرج بره عبايه المنوفيه واستعمال الطبع بتعهم اليهودى الوسخ ده مع الناس علشان تعرف تبقى بنى ادم ينفع نفسه ومش هقلق غير ربنا يهديك وعلى فكره
google
بيترجم اوقات كلام من عربى لانجليزى غلط او مش المطلوب خلى بالك وحاول تاخد كرس احسن علشان جوجل مش هينفعك لما تبقى فى امتحان او مع احد اجنبى ماشى ربنا يهديك ووييسر ليك الحال وانا موضوع ايهاب انا متاكد انك عمال بتغلط فيا كتير لكن ربنا يسمحك ويهديك ويرجعك لعقلك ومش انت البترزق ده ربنا لوحد هو البيرزق ولو فيه نصيب ارجع هرجع غصبن عن اى حد ماشى خلى دى فى بالك وبلاش تنم فى احد ماشى
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 9:55 am

رابع رد :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا منوفي على فكرة
جدي أبو أبويا والتاني أبو أمي منايفة

سمعت عن أن الرسول صلى الله عليه وسلم نهى عن انكار الأصل
المهم انا عارف أن كيمو هيقولي أنت متربي هنا وأبوك و ….
المهم يا هشام لما تقول على حد يهودي فمعنى كده أنه كافر ؟؟ والرسول صلى الله عليه وسلم قال انه “قد باء أحدهما بها”

مع اعتراضي على الموضوع والأسلوب الحقير في الكلام (موضوع و رد) ولكني هقول حاجة واحدة

إيهاب قلي أن انت يا منف الي قولت
اولاً معنى ألي أنت قولتو ان أحمد مبرمجش وأنا اديتو السباق أو زي ما إيهاب قالي “برمجت انا 70% وأحمد 30%” فمعناها أني قبلت فلوس حرام ومتهيألي أننا نعرف بعض كتير وكنا بناكل في طبق واحد فأكيد لو أنت قولت كدا يبأه انت معندكش أصل زي ما واحد معاك في الشركة وصفك.

المهم للأسف كالعادة هحاول أظن فيك خير زي ما ربك الي بيرزقك (وبيسرلك سبب رزقك) أمرنا
ولكن معناها اني هتصل بإيهاب بكرة أفهم ليه هو يقول كد حتى لو كان بيحور يدخلني ليه انا في مواضيع حقيرة زي دي

وبرافو عليك يا أحمد!! جامد في العنكليشي Very Happy

وياريت متتريقش على حد وتفتكر انت بتتعلم من امتى يا باشا Sad

أرجو متتكلموش في حجات هبلة تاني الله يكرمكو

وأتقووووووو الله
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 9:57 am

خامس رد :

مش هاتكلم فى الموضوع الى بتتكلموا فيه ده.. انا بس حبيت اسلم.. واقفل يابوحميد المواضيع دى.. بلاش مواضيع تزعل حد..
وبعدين كلنا عارفين ان المنوفيين مابيعرفوش حتى يكتبوا كود.. ده شىء مسلم بيه من زمان.. فـ مش منطقى بقه نتكلم فى حاجات انسانية
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 10:01 am

يا تري ليه دا كله ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علي شان مشكلة في الشغل بتاع البيه اللي كاتب

و اللي حسب مهو كاتب ان واحد منوفي بينازعه فيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعني لو واحد وحش تبقي المنايفة كلهم يهود و كلهم ولاد ............

مش غارف

بجد مش عارف

اللي عايز يعرف مين هم المنايفة بجد

سهل جدا يعرف

يسأل عنهم كل الناس المحترمة و اللي بتفهم

و هم هيردوا و يقولوا مين هم المنايفة

حسبي الله و نعم الوكيل

.............................

sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 10:17 am

جزاك الله خيرا يامنوفي
سعد يونس
النائب الاعلامى للمدير
النائب الاعلامى للمدير
سعد يونس

الساغة الأن :
الاقامة : الجيزة

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 10:40 am

ياريت ياشباب ننهى هذا الموضوع

كماسبق قلت لك يامنوفى

دة مش احتلال فى المنتدى بس ياحبيبى

2- رؤساء

48 - وزير

120- مليون نسمة منايفة

هتقولى ازاى واحنا 80 مليون هقول مجموع باقى المنايفة اللى خارج مصر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فهمتها ههههههههههه
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 10:48 am

فهمتها يا باشا

انا لما قريت الموضوع ده امبارح زي متقول كده اتعصبت علي الآخر

يلا

نورت يا باشا
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 11:15 am

الموضوع دا ان دل يدل على عدم احترام صاحبه

كل مكان فى الحلو والوحش والموضوع مش متعلق خااااااااااااالص لابارض ولا بطبع بلد

كامله ولا اليهود والهبل دا الموضوع متعلق بطبع الانسان نفسه واحترامه لنفسه وتربيته وبيئته

واى مكان فى ناس غداره وناس جدعه وناس وحشه وناس حلوه وكذلك المنايفه ومصر كلها

والعالم كله البيت الواحد الى ساكن فيه كام شخص لو دخلت جواه هتلاقى فيه طباع مختلفه

هتحب واحد وتقول دا طيب اوى وتقول التانى مغرور شويه والتالت لا مبطقوش رخم وهكذا كل

مكان فيه كده وفى كده وكلنا مصريين يعنى منوفى صعيدى قاهرى اسكندرانى اى حاجه كلنا

مصريين الى يغلط فى بلد كانه غلط فى البلد كلها دا بجد مش كلام وخلاص لما نجرح فى

بعض جوا بعض امال الى برا يعملوا فينا ايه

مش الى كاتب الموضوع زى دا يامنوفى الى تنقله او تتعصب منه اصلا لانه ان

دل يدل على سوء طبعه هو

شكرا ليك

وتحيا محافظه المنوفيه المصريه العربيه تحيا تحيا تحيا

اى خدعه يامناااااااااااااااايفه Very Happy
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 11:23 am

تحيا تحيا تحيا

هههههههههههههههههه

شكرا ليكي يا ميمو

بجد متشكر اوي

و اهو الحمد لله واحدة بتحب المنايفة وهي مش فيها

ههههههههههههههههههههههه

بقولك قولي لمحمود انكم تعيشوا في المنوفية علي شان تاخدوا الجنسية

هههههههههههههههههههههههههههههههه

sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 11:27 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

شاطره ياميمو برافو عليكي

اه ياميمو تعالو عيشو معانا في المنوفيه

دي حلوه والله
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 11:41 am

اكيد حلوه كفايه انتوا فيها

بس كده انا هبلغ عنكم انتوا عايزين تدوا الجنسيه لكل مصر ولاايه ههههههههههه

أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 11:50 am

هههههههههههههههههه

بنقولك المنايفة 120مليون نسمة و مصر دي 85 مليون بس

و الزيادة دول حبة اجانب و عايزين الجنسية بالأضافة لشوية مصريين منوفيين سافروا يحتلوا بقيت البلاد الأخري

هههههههههههههههههههههههههههه

الأحتلال هيبقي عالمي

هههههههههههههههههههههههههههه
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 12:01 pm

ههههههههههههههههه

استر يارب
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 12:02 pm

ههههههههههههههههههههه

مقبولة منك

the flower
مشرفة قسم
مشرفة قسم
the flower

الساغة الأن :
الاقامة : طنطا

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 6:44 pm

اية الناس دى؟؟؟؟؟؟؟

يعنى علشان مشكلة حصلت فى الشغل يقوموا يعملوا عليها كل دا دا عالم فاضية ولا اية؟

انا قرفت منهم(ان جاز التعبير) بس بجد حسيت بحالة من الاستياء منهم قال كانوا فى يوم اصحاب وعايشين مع بعض قال يعنى كانوا بيقعدوا مع بعض اكتر ما بيقعدوا مع اهلهم ومع مشكلة صغيرة يقلبوا ع بعض كدا للاسف كلهم وحشين

سيبك يا منوفى من الكلام دا
دول ناس فاضيين

لالالالا يا ميمو مش بس تعيشوا تعالوا اعملوا الفرح فيها
هههههههههههههههههههه

sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 6:56 pm

لعلمكم المنوفيه فيها قاعات افراح حلوه اووي واحلي اتنين انا احبهم موفي مون ف اول شبين الكوم والقصر ف قويسنا
the flower
مشرفة قسم
مشرفة قسم
the flower

الساغة الأن :
الاقامة : طنطا

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 8:17 pm

يلا يا ميمو اوسا بتغريكى اهى

قولى لمحمود وصممى تصمم تصميما
هههههههههههههه

أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 8:24 pm

ههههههههههههههههههههه

شكلك يا اوسا من اصحاب القاعات

هههههههههههههههههههههههههههههههه

طب ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هننصص ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعني عايز حاجة كده من اللي هيطلعلك

ههههههههههههههههههههههههه

بس بجد دول احلي قاعتين

بس فيه غيرهم

مثلا القصر الملكي بالباجور ده ايه جميل

و الأحلي من دا كله

قاعة في قرية اسمها الحامول جنب منوف

اسمها قرية الحامول

دي بقي بجد تحفة

memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 9:44 pm

يانهار ياجدعان بقا على الاغراءات بس احنا حجزنا القاعه خلاص

مش عارفين تيجوا بدرى شويه لكى اصمصم واصر واندد واشجب

وفى الاخر مش يتنفذلى حاجه Very Happy
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :
الاقامة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty14th يوليو 2010, 10:03 pm

بصى يا ميمو قاصده المنايفه هتحتل قصده ايه انه عايز يحتل المنتدى كمان ودخلونى الاحتلال معاهم كمان
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط   المنوفية والمنوفين حاليا لدينا فقط Empty1st أغسطس 2010, 10:10 am

انتي تنوري الاحتلال معانا يا جوجو

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» كتابة الهمزات ... الخطا الشائع لدينا
» لدينا أحدث الأسلحة وأنظمة الدفاع الجوي في العالم
» أوباما لعالم مصري‏:‏ بسببك أصبح لدينا تأمين صحيّ
» خريجو الحقوق حاولوا الحصول على ليسانس جديد للعمل بالقضاء وزير التعليم العالي يحقق فى واقعة "غسيل شهادات " بجامعة المنوفية
» سامح عاشور يتهم صحفياً فى «المصرى اليوم» بـ«تزوير» تقرير «المركزى للمحاسبات».. والجريدة: «لدينا جميع التقارير»