منتدى راجعون الى الله
انا فااااااااااااااااشل 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
انا فااااااااااااااااشل 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

انا فااااااااااااااااشل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

انا فااااااااااااااااشل Empty
مُساهمةموضوع: انا فااااااااااااااااشل   انا فااااااااااااااااشل Empty3rd سبتمبر 2010, 12:01 am

انا فااااااااااااااااشل 5dqc93

وزى ماهنشوف خلال الحلقات القادمه
مسيره إلى فشل لا حدود له خلال الحلقات التاليه

وغيرها الكثير والكثير من يومياتى الفاشله (أنا فاشل)

اما الآن فمع المقدمه

انا مين
انا شاب مصري مشهور بالفشل في كل حاجه مفيش اي نشاط ادخل فيه الا ولازم افشل فيه . ان كان دراسه ولا ترفيه ولا شغل نفسي اعرف الغلط جي منين .
وانا هحكلكو عن حياتي اليوميه يمكن حد يقولي الغلط جي منين.
متستغربوش لو المدونه دي فشلت لأن ده الطبيعى ...

وانتظروا نزول الحلقات الجديده يوميا

memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: انا فااااااااااااااااشل   انا فااااااااااااااااشل Empty3rd سبتمبر 2010, 4:11 pm

الفشل الاول (الحب الحب)

بدات حكايتى وانا فى تالته ابتدائى

كنت بشوف اعلان واحد بيطلع فيه ويقول كول وافلام التسعينيات ديه اعد افكر فى الكلامه وفى الاخر قررت ابقى كوووووول

صحيت الساعه السابعه والنصف كالعاده وسمعت اغنية عايزنها تبقى خضر الارضى الى فى الصحراء وشربت لبن وبطنى وجعتنى كالعاده مش من اللبان من الاغنيه

ورحت المدرسه وانا ماشى عمال افكر ازاى ابقى كول

المهم كان عندى واحد صحبى اسمه ميدو كان بيحط زيت امله على شعره وبنطلونه مرفوع لحد صدره اظهار انه كان بيدفى صدره بيه ورابط القميص لحد ماهيشنق نفسه بيه

قولت ده الواد الكول الى فى صحابى كلهم

فقررت اروح اسئله ازاى ابقى كول زيك فرد عليه

ميدو: كول سرح شعرك وامسك منديل فولار اوعى تجيب فاين فولار احسن والبس ساعه وحس انك كول وانت ماشى

خلص اليوم وروحت وكان عليه درس باليل فقررت انى افاجئ الناس كلها وابقى اجمد كووووول فى مصر

لبست بنطلون ورفعته لحد صدرى كنت حاسس ان هيغمى عليه من البنطلون وتنيته من تحت لحد مابقيت شبه بتوع المطافى

وحبيت اخرج عن كلام صحبى واحط جيل فى اول واضخم حدث هو الاول من نوعه وهو انى هبقى كول

رحت الصبانه وجبت بربع جنيه جيل وحط بقى ياكول على شعرك واستحمه بالجل حطيت كمية جيل محدش حطها ابدا

ولبست قميص كول كده كنت حاسس ان رايح جنينة الحيوانات من كتر الحيوانات الى عليه ولبست ساعه كتينه موديل 1919 من ايام عمك سعد ومشيت فى الشارع وانا حاسس انى كول واجمد كووول فى التاريخ البشرى رحت الدرس وكنت اتاخرت طبعا عشان بظبط الكول بتاعى

ودخلت ووقعت عنيه على فاطمه وبجد فاطمه والحب والكول ابتداء ذات الشعر القصير الوجه الذى لا يفرق عن وجه الولاد فهى فى ذلك الوقت لا تملك اى شىء يدل عن انها بنت او اى داليل عن انوثتها فهى فتات احلامى وبجد فاطمه والحب والكول ابتداء

اعد ابصلها طول الحصه وشعرى غرقان جيل وبمنظرى العجيب ده وبعد مخلص الدرس قولت لميدو انا بحبها اوى قالى

ميدو: هو انت شوفتها غير مرتين خلاص هظبطك معها

طبعا ميدو ولا ظبطنى ولا حاجه كل تظبيطه اننا مشينا جمبها طول الطريق كنت حاسس سعاتها انى فى الصم والبكم

وفى الاخر قررت اكلمها واصرحلها على كووول الى فى القلبى قصدى الحب يعنى

فكانت ماشيه هى واحده صحبتها وانا وميدو لقتها بتقولى انت بتحب ياايمووووووووه يااااااااه مش عارف اوصفلكم اللحظه ديه حاسيت ان الكول عمل حاجه رديت عليها قولتلها انا اها اها بحب

فاطمه: مين يا ايمووووه

انا: وبكل ثقه انتى بحبك انتى

لقتها مره واحده راحت قالبه وشه ولسان حالها بيقول انا احب الكول ده ازاى يعنى

لقتها راحت قالتلى احنا لسه صغيرين على الكلام ده

طبعا انا فى اللحظه ديه كل الكول عندى وقع حسيت ان البنطلون نزل من على صدرى وكيلو الجيل الى كنت حاطه على شعرى بيقع وبنطلون المطافى بدا ينزل من تحت

المهم كالعاده عم عليه السكوت وفضلنا ماشين حوالى 50متر كده وفجائه احنا الاربعه ماشين فى خط واحد راحت واخده يمين هى وصحبتها من غير سلام او بيس يامان ولا اى حاجه كوووووول

كان منظرى انا وميدو مش كول ولا طعميه كمان

ودي كانت البدايه بس

وبكره نكمل
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: انا فااااااااااااااااشل   انا فااااااااااااااااشل Empty4th سبتمبر 2010, 1:12 am

الفشل التانى(امير الانتقام)

بعد أن فشلت في الحب واكتشفت بعديها بخمس سنين أن ميدو اعز اصدقائى الكووول بقى يمشى مع طمطوم وحبوا بعض حسيت أن مفيش خير في اى كول تقبله في حياتك اتألمت أوى من المنظر إلى شوفته
صحبي الكوال وحببتى طمطوم مع بعض يااااااااااه فقررت انتقم لحبي منهم
ميدوساعتها كان هو فتوة الفصل محدش يقدر عليه
اعدت أفكر ازاى اباينلها أن ميدو ده ولا حاجه وأنا الكول الاصلى
وانا قعد عمال اكل في نفسي لقيت برنامج مصارعة المحترفين
وكان جايب ساعتها مصارعه لجون سينا
.....بس لقيتها
قولت بس أنا جون سينا وبكره هكسرك ياميدو
لبست بنطلون استرتش احمر مخطط
واعدت ادور على تى شيرت كات يبقى على مقاصى ملقتش
رحت رايح جايب فنله حملات وكان لونها اخضر وحسيت ساعتها أنى عبده سينا
بعديها كنت عايز اتمرن شويه فندهت لأخويا الصغير سوكا وقولتلو تعالى نلعب مصارعه ولعبنا وانا اتحمست اوي وتقمصت الشخصيه وهووووووووووب
كسرت ايد اخويه
وكانت النتيجه علقه من العيار التقيل
المهم صحيت الساعة سبعه ونص برده كالعادة بس الغريب فى اليوم ده أنى مسمعتش أغنية عايزنها تبقى خضر الارضى الى فى الصحرا
سمعت أغنية أتقدم اهاهاها أتقدم اهاهاا بتاعة فيلم احمد ذكى النمر الأسود
فى اللحظه ديه حسيت ان كل الظروف معايا لبست الهدوم العجيبة ولبست فوقهم هدوم المدرسة العادية ورحت المدرسه واعدت منتظر لحظة الحسم واخيرا جت حصة الألعاب ورحت مغير الهدوم ووقفت قدام ميدو وسعتها كنت ميت في جلدي بس لا لازم اوجهه......هجووووووووووووووووووووووووم
أنا: ليه كده الخيانه دي ياكوووال مش البت طمطوم دي الحته بتعتي ولا ايه
ميدو: أنت هتعملى فيها ممدوح فرج
أنا: لا هعملك فيها جون سينا
انا قولت الكلمه دي وعينك متشوف الى النور عملته كفته ...احم احم مش كفته اوي يعني هو الي حصل والي انا فكره اني قطعتلو قميصو وخربشتو في ايدو
اما انا بقه احم احم ودعت من بوقي درسين وناب وهدوم المدرسه بقت خيش لحمام المدرسه والشنطه بقت بسكت الزباله
وبرده كانت النتيجه في البيت علقه من العيار التقيل
وفشلت فى ان أعيد كرمتى واعتبرت موضوع طمطوم وميدو ده عادي وربنا يهني سعيد بسعيده
وبالنهاية الاليمه ديه انطوت صفحه من صفحات حياتى وهى صفحة الكوووووول

ونكمل بكررررررررررررررررره
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفية

مُساهمةموضوع: رد: انا فااااااااااااااااشل   انا فااااااااااااااااشل Empty19th سبتمبر 2010, 1:33 am

و استنوا معانا لحد ما العروسة ترجع تاني

مستنيينك يا ميمو

انا فااااااااااااااااشل
صفحة 1 من اصل 1