منتدى راجعون الى الله
النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

النيابة العامة دفعة 2009

mido aser4
Be Or Die
mido aser3
lolokoko100
madyy
jaja
mody
محمود السيد
العبد الفقير لله
slamo2010
فارس القانون
علاء الدين
jack
تيمور
elham salah
احمد مصطفى
memo
طير المحبة
isa 5er
عادل امام
*وكيل النائب العام*
minoo_106
samostory
abd el rahman
mido aser2
علاء المحمدى
s.m
bedooo88
koko wawa
رانيا
مدحت الصعيدى
superstar
spy
ali weeka
ماما
aly2020
اكرم صبرى
سالم موسي
خالد منصور
المدير العام
mroor.green
عبدالعزيز
aly2050
ahmedbadr
abo gouda
shando
أحمد الأنصارى
basel_85
thelord7410
عمرو أبو العز
ahmed_abdoo
bahebahaa
$..عميد الخريجين..$
moo75
سيادة النائب
ابوسلامه
yasserahlawy
mo7amed™
محمد 5555
الثعلب العربى
أحمد المنوفى
رياض الجنه
66 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 21 ... 38, 39, 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
isso_740

راجع جديد
راجع جديد

الساغة الأن :
الاقامة : مصر

النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty
مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 12:56 am

بسم الله الرحمن الرحيم
الاخوه الافاضل لقد احزننى كثيرا اثناءبتصفح احدى صفحات الفيس بوك التى تنادى بفساد التعيينات فى النيابه العامه ومالفت انتباهى لذلك هو ان الشخص مؤسس الصفحة يتكلم عن دفعة 2009 وكان بينة وبيننا ثأر ويبدو ان له سابقه فى التعيين ولكنه لم يوفق العجيب ان كل من يقول ذلك ينادى بالكفائة العلميه وحدها وهذا وان كنتم تتفقون معى فى هذا ليس الشرط الوحيد بل هو من ضمن الشروط الجوهريه للتعيين .والله لقد اصبحت فى حيرة من هؤلاء هل هم يريدون الاصلاح فعلا ام تعطيل الامور وان كنت ارى ان كل من لم يوفق فى التعيين فى الدفعات السابقة اصبحنا له بمثابة فريسة ينال منهامن ينال والحجة الاصلاح .انا ارى من وجهة نظرى انها تصفية حسابات بالنسبة لهم ونحتسب صبرنا عند الله وقد احببت ان انقل لكم تعليق هذا الشخص على صفحتة التى يقول فيها
Sämÿ Häsän مصر والحمدلله قامت فيها ثورة وسببها كان الفساد فلما نلاقي فساد مازال منتشر ويمكننا ان نجد حل له وقبل ان يزيد يجب علينا ان نتحدث وان نعمل جميعا من اجل القضاء عليه قبل الثورة بأيام كانت تعيينات النيابة للوكلاء الجدد قد تمت بناءا ع فساد وواسطة ووراثة وفلوس واصحاب نفوذ ولم يتبقي لتعيينهم سوي تأشيرة الرئيس المخلوع والان ينتظرون تأشيرة من المجلس العسكري او الرئيس الجديد فلابد ان نطالب باعادة النظر ف تعيينهم وان يتم اختيارهم بناءا ع من يستحق ومن يخدم القانون ويرفع الظلم ويبدع ف دولة جديده. انا ليس متضررا من هذا بل اخاف ع مصر وقبل ان يتغلغل الفساد ف القضاء مثلما حدث ف الشرطة حتي انفجر فسادهم وحتي الان لم نجد حل مقنع الرجاء القيام بدعوة ونداء من الصفحة هنا ومن كل اعضائها لايجاد حل لهذا الوضع ...وشكرا ...وكلنا مصريين
والله الموفق
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :
الاقامة : Minia

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 1:16 am

أحمد المنوفى كتب:
bahebahaa كتب:
أحمد الأنصارى كتب:
aly2050 كتب:
شكرا جزيلا لك يا أستاذ أنصارى
العفو ياباشا بس المستشار أحمد مكى كان فى اتصال تليفونى فقط أما الحضور فكانوا إتنين من المستشارين وكان 90% من حديثهم عن تكافؤ الفرص فى التعيين بين أبناء المستشارين وغيرهم وعن أبناء المستشارين الحاصلين على مقبول

وهو فعلا الحاجه الوحيده الكويسه اللي الواحد سمعها هو اتصال المستشار احمد مكي
وكان مبسوط من كلامه
------------------------
اما بالنسبه لدفعه المساعدين من مقبول
فانا عندي معلومه من قبل الثوره وكان المستشار سري صيام قايلها شخصيا لاحد المستشارين
في حديث ودي ((((( قال :: ده مش في عهدي )))))
وهو فعلا المستشار سري صيام منحاز لاصحاب التقديرات العاليه
لكن بشروط
وان معيار التقدير ليس المعيار الوحيد
----------------------
لكن انا عايز اقول حاجه مهمه (((ومن غير ما ادخل في جدال طويل ))))
وانا متأكد ان دي ضايقتنا كلنا سواء كنا ابناء مستشارين ام لا
بالنسبه للمستشار اللي قال ناخد ابناء المستشارين تكريما لابائهم
مش فاهم ازاي يقول حاجه زي كده او حتي يفكر ف حاجه زي كده
ده قضاء مش لعبه
هو لو الابناء الشروط منطبقه عليهم يبقي يخشو
لكن لو مش ,,, يبقي حرررررررررررام طبعا
مش علشان انا احق بالتعيين لان ممكن يكون فيه احق مني كتير ,,و لكن علشان ده قضاء لازم اللي يدخله يكون علي قدر المسئوليه
--- انا بقول الكلام ده علشان زي ماكنت بقول قبل كده ان معظم القضاه محترمين وعارفين ربنا
لازم لما اشوف حاجه غلط اقول ومااسكتش ,, وعلشان ممكن القله زي اللي شفناهم يشوهو صوره الاكثريه
-------------------------

عندك حق يا بحبها دي نقطة تحسب علي هذا المستشار
فعلا القضاء مش لعبة
لو ابن المستشار متوافر فيها الشروط و اولها ان يكون تقديره لا يقل عن جيد يبقي من حقه يتعين اما اذا كان تقديره اقل من جيد ( مقبول ) فيسري عليه ما يسري علي باقي زملائه

و مش معني ان المستشار دا قال كده يبقي باقي المستشارين زيه في التفكير
كل شخص يحاسب عن افعاله و اقواله

هانت يا جماعة
املنا في ربنا كبير سبحانه و تعالي

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

الغريبة ان الكلام اللى قولته واللى حصلت مشاكل عليه كان بيهدف ل كدة ومعناه هو نفس الكلام ده Shocked
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفية

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 1:34 am

اممممممممممممم

طيب متيجوا نعمل لكلامك يا ميدو رجوع كده

تعالوا نشوف كلامك

مع اول رد

(
mido aser2 كتب:
ههههههههههههههه ياراجل اهانة ايه هى طابونة وامتلكوها دوول ناس بتطالب بحق ولازم يتنفذ غصب عن عين اى واحد مسئول مرفق القضاء ده ملك للناس كلها ونظرا للعدد القليل المطلوب يبقى يتعين الكفاءات مش ملك لناس هيعرفوا معنى الاهانة ازاى فى الاخرة باذن الله والمفروض ان لو ده صحيح يبقى مايفرحكمش ياثعلب اذى الناس دى اللى اجدر مننا كلنا بالتعيين خصوصا انهم اصحاب تقديرات اعلى ( وماتقوليش اعتبارات الوسط والكلام ده لان فيهم ناس وسطهم محترم واكتر احتراما من اى واحد بيجيب واسطة)
ثانى حاجة كل كلامك لبخة ومحدش واخد باله علشان تعرفوا انها سرقة وناس بتعمل حاجة غلط عموما صاحب الحق عمره ماتشغله الحاجات دى عن حقه وان شاء الله وخدوها منى كلمة نهاية جبروت القضاء قرب جدا وكل واحد عليه دور وجاى والقضاء هينضف اوى وكله هيتعلم الادب قريب اوى كلمة وافتكرها كويس
)

مع تاني رد

(
mido aser2 كتب:
وموضوع سيد قراره دى هههههههههههههه كانت فى حاجة زبالة على ماافتكرة سيدة قراراها برضو قبل 25 يناير وودلوقتى اتلغت منها الكلمة دى وهتنضف طبعا عارفينى بتكلم على اى مجلس هههههههههههه مجلس القضاء بقى هو اللى عليه الدور Twisted Evil
)

كفاية ولا افكرك بكلامك تاني

هو العيب من حاجة من اتنين
يا اما نفترض حسن النية وانك كنت عايز توصلنا الكلام اللي انا كتبته و معرفتش تبين وجهة نظرك
يا اما انك مكنتش تقصد كده اساسا

بس هنفترض حسن النية و انك معرفتش توصل لينا قصدك لاي سبب كان

و انك مكنتش تقصد اللي انت كتبته دا كله و انك كنت عايز تقول كلام و اللي طلع وفهمناه كلام تاني خالص

مفيش مشاكل
حصل خير
أحمد الأنصارى

راجع متفوق
راجع متفوق
أحمد الأنصارى

الساغة الأن :
الاقامة : مش مهم

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 1:45 am

معلش يا منوفى أكيد ميدو كان يقصد الكلام اللى انت كاتبه ولا يقصد أن يعيب فى جميع رجال القضاء الذين معظمهم شرفاء بس وجهة نظره موصلتناش كويس ... عموما حصل خير
---------------------------------------------
إيه يا بحبها قبل أى حاجة إن غدا لناظره قريب ليك إنت وحدك Very Happy وأنا لم أكن انتوى الترشح لأى منصب رئاسى والسلام عليكم وأنا مسافر على السعودية جنب زين العابدين ههههههههه
aly2050
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :
الاقامة : cairo

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 1:55 am

استهدوا بالله كدة يا رجال و بلاش نرجع تانى لأيام الخناقات و المشاكل اللى تعبتوا نفسكوا و تعبتونا بيها ... أرجوكوا بلاش نفتح مواضيع قديمة و خلونا فى المعلومات و تفسيرتها أفيد لينا كلنا
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفية

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 2:00 am

يا باشا احنا مش بنتخانق ولا حاجة

احنا خلاص اتفقنا

ميدو قال انه كان يقصد حاجة تانية غير اللي فهمناها و انه خانه الالفاظ

حصل خير

ربنا يديم المحبة ببينا جميعا يارب

دا كان سوء تفاهم و الحمد لله زال

الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :
الاقامة : ارض الكنانة

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 2:07 am

هههههههه ماشى يا انصارى اوعى تقولها تانى هههههه, طبعا دا اهم كشف يا باشا يكفى انه فيه اسمك باذن الله Very Happy

هيعلنوا عنها ان شاء الله يا spy بس الى معرقل الموضوع اصلا هو النائب العام المستشار الدكتور عبد المجيد محمود , وايضا رئيس المجلس الاعلى للقضاء المستشار الدكتور سرى صيام, لانهم من انصار التقديرات العالية.بس اعتقد بما اننا فى ثورة Very Happy يبقى هيعلنوا عن الدفعة قريب .

تسلم يا aly2050 على المعلومة , ويارب يناقشوا امر دفعتنا , ولو ان يوجد الكثير من المواضيع الاخرى ممكن يتناولها الاجتماع مثل دفعة المساعدين, حوار حول الاحزاب مثلا, رفض قضاة الاسكندرية العمل بدون الحماية الكافية, مناقشة موضوع تخصيص شرطة قضائية,الانتهاء من تظلمات 2008 ان لم تكن انتهت , وهكذا......

لا تحزن اخى isso_740 : هذا شيىء منطقى ومتوقع بعد خلع الرئيس مبارك , فقد انهار رمز الكبير فى مصر (((( فاسد ولا مش فاسد انا بتكلم عن نظرية الكبير والاحترام)))) , واصبحت اللغة الرسمية الان هى :ارحل,مش هنمشى هو يمشى, هتمشى ولا نضربك, عايز حقى حتى ولو مليش حق.وهكذا.....
ولكن ان جئت تتكلم مع اى حد لة مطالب سواء كانت مشروعة ام لا سيتهمك حينها بأبشع التهم وهكذا.... وللأسف معتش حد بيحترم حد الايام دى , والمحترمين بقوا قليلين اووووووووى.
المهم سيب الى يتظاهر ضد التعيينات يتظاهر- مع ان منهم نزلة تحريات وميعرفش- وسيب الى مفوض امرة الى الله يفوضة , وقول يارب , وربنا منتقم من كل واحد اراد ان يعرقل مسيرة اخوة فى الامة واراد عمل فتنة او بلبلة او اراد حقا ليس حقه. وربنا يكرم الجميع , ويوفقنا الى فيه الخير والهدى والصلاح والتوفيق
المدير العام

المدير العام

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 9:42 am

السلام عليكم
ايه الاخبار يا شباب
سمعت ان فيه خناقات وناس اتحظرت ورجعت واتحظرت ورجعت هههههههههههه
وناس بتشتم فى القضاء وناس بتدافع ؟

على كل احنا منتدى زى ما انتم شايفينه ذا طابع دينى وكل كلمة واحد بيكتبها هيتحاسب عليها (( ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد ))
انا لا اعترض نهائى عن اى حد يعيب على بعض ما يحدث فى مرفق القضاء زيه زى اى مرفق اخر ولكن ان يكون النقاش بخصوص نقد اى مرفق كان فى حدود الادب وعدم التجريح فى اى من العاملين بالمرفق

وانتظر وجهة نظر الاخ ميدو
العبد الفقير لله
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 3:16 pm

ايه يا جماعه مفيش أخبار عن الاجتماع وصلت أى حد فيكوا
العبد الفقير لله
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 3:22 pm

ايه يا جماعه مفيش أخبار عن الاجتماع وصلت أى حد فيكوا
ايه ياجماعه الناس فين من امبارح
bahebahaa
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :
الاقامة : alex

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 3:46 pm

هههههههههههههههه
حرام عليك يا انصاري انا عملتلك حاجه دلوقتي
ولا هو افتره يعني Sleep
-------
يا رجاله لغايه من ساعه فاتت كان الاجتماع مازال منعقد
شكل العمليه هطول انهارده
--------
aly2050
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :
الاقامة : cairo

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 3:59 pm

يا ريت يا بحبها أول لما تعرف أيه اللى حصل فى الأجتماع تقولنا علطول
spy
مشرف قسم
مشرف قسم
spy

الساغة الأن :
الاقامة : hgrhivm

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 6:09 pm

مفيش اخبار عن الاجتماع اكيد انه خالص الساعه دلوقتى سته وربع مفيش اخبار عنه؟؟؟
spy
مشرف قسم
مشرف قسم
spy

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 6:42 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ده جروب النيابه العامه على الفيس ياريت كلنا نخش ونسال عن احوال دفعة 2009
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 6:53 pm

المدير العام كتب:
السلام عليكم
ايه الاخبار يا شباب
سمعت ان فيه خناقات وناس اتحظرت ورجعت واتحظرت ورجعت هههههههههههه
وناس بتشتم فى القضاء وناس بتدافع ؟

على كل احنا منتدى زى ما انتم شايفينه ذا طابع دينى وكل كلمة واحد بيكتبها هيتحاسب عليها (( ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد ))
انا لا اعترض نهائى عن اى حد يعيب على بعض ما يحدث فى مرفق القضاء زيه زى اى مرفق اخر ولكن ان يكون النقاش بخصوص نقد اى مرفق كان فى حدود الادب وعدم التجريح فى اى من العاملين بالمرفق

وانتظر وجهة نظر الاخ ميدو

اكيد طبعا انا معاك والدليل ان كلامى كله موجه لفئة الناس كلها عارفة هى مين جوة القضاء واللى باكى على القضاء فعلا يهاجم الفئة دى علشان مصلحة القضاء ومايتحولش زى القضاء الفرنسى القديم فى يوم من الايام والناس كلها تكرهه كله بجد
وانت جبتها من الاخر ان المنتدى دينى واعتقد ان الدين بيقول ان الساكت عن الحق شيطان اخرس ولاختلافنا حول مفهوم الحق فده علشان مفيش وضوح وشفافية واحد زائد واحد يساوى اتنين كل حاجة واضحة مش هتلاقى حد بيختلف ولا بيطالب بحاجة ويعرف مصيره من الاول ولا يضيع ويخسر وقته
وشكرا لردك واهتمامك برايي

وحصل خير يامنوفى وياانصارى
العبد الفقير لله
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 10:26 pm

بقولك ايه يا ميدو سيبك بقا من السيناريو اللى انتا عايش فيه وده والله يرضى عليك سبينا فى حالنا انتا انا مش عارف ايه اهدافك بالظبط وياعم احنا قلنا قبل كده مييت مرة صافى يا لبن حليب يا انجوى وانتا لا عاوز صافى ولا حليب ومش عارف غاوى هم ليه بس فيا اخى الفاضل الواحد مش عاوز يرد على كلامك المعجن ده لانه مينفعش بطريقتك دى خالص اى حوار
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 10:31 pm

spy كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ده جروب النيابه العامه على الفيس ياريت كلنا نخش ونسال عن احوال دفعة 2009

الجروب خاص باعضاء النيابة والمستشارين , وهو جروب مغلق لا يمكن لاى حد دخولة الا بأذن المهندس الى ماسكة.زية زى موقع نادى القضاه
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 10:33 pm

الاجتماع خلص حد عرف اية الى حصل فى الاجتماع؟
العبد الفقير لله
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 11:32 pm

لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تعليق
العبد الفقير لله
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty11th أبريل 2011, 11:38 pm

اذا كان الثعلب محتار حيكون حد عارف حاجه يا أخ تعلوب ربنا يفرجها من عنده
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty12th أبريل 2011, 12:34 am

العبد الفقير لله كتب:
بقولك ايه يا ميدو سيبك بقا من السيناريو اللى انتا عايش فيه وده والله يرضى عليك سبينا فى حالنا انتا انا مش عارف ايه اهدافك بالظبط وياعم احنا قلنا قبل كده مييت مرة صافى يا لبن حليب يا انجوى وانتا لا عاوز صافى ولا حليب ومش عارف غاوى هم ليه بس فيا اخى الفاضل الواحد مش عاوز يرد على كلامك المعجن ده لانه مينفعش بطريقتك دى خالص اى حوار

ياعم انت حد كلمك
الراجل سالنى على حاجة رديت عليه مالكش دعوة بكلامى بقى ومايشغلكش ده حوار بينى وبين مدير المنتدى دلوقتى وعلشانه مش هرد على كلمة معجن دى والله انا هحترم بس انه هو سبب كلامى المرة دى
وعدى مش هو اللى هيوقفك ولازم تقراه ممكن ماتعلقش على اى كلام اكتبه واظن المرة دى مفهوش اى غلط ورد يبقى مايقرهوش اللى مردود علشانه
spy
مشرف قسم
مشرف قسم
spy

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty12th أبريل 2011, 1:35 am

على فكره يا استاذ تعلب انا مشترك فى الجروب ده وعملت likeعادى زى كل الناس Very Happy
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty12th أبريل 2011, 2:54 am

هو فعلا الجروب يتعمله لايك عادى من كل الاعضاء بس الثعلب يقصد جروب تانى وهو فعلا كلوسد على الاعضاء بس
العبد الفقير لله
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty12th أبريل 2011, 5:42 am

ايه يا شباب مفيش أخبار ظهرت خالص ولا ايه
ابوسلامه

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : الشرقيه

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 39 Empty12th أبريل 2011, 9:36 am

المستشار تيمور كان امبارح فى برنامج 90 دقيقه واتكلم بخصوص دفعة 2008 وقال ان الناجحين 1300 شخص بس اللى معطل امر الدفعه هو توفير الدرجات الماليه ليس اكثر من ذلك هل ذلك ينطبق على امر دفعتنا ايضا

النيابة العامة دفعة 2009
صفحة 39 من اصل 40انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 21 ... 38, 39, 40  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» النيابة العامة دفعة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2010
» اسئلة النيابة العامة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2009