منتدى راجعون الى الله
يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص

أحمد المنوفى
memo dream
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty
مُساهمةموضوع: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty2nd يونيو 2010, 10:40 am

1- مرة كان في اتنين متجوزين متخانقين بسبب ان الست بتعمل لجوزها كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري. فالراجل سألها: انت ليه بتعملي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري، فقالتله: انا مش هقولك انا ليه بعمل كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري، فقالها :لأ هتقوليلي انت ليه بتعملي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري وإلا هاشكيكي للقاضي ،قالتله: حتي لو شكتني مش للقاضي مش هاقولك انا ليه بعمل كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري. فراح الراجل شكاها للقاضي وقاله: يا سعادة القاضي انا مراتي بتعملي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري ومش عايزة تقولي ليه ، قام القاضي مستدعي الست وقالها:انت ليه يا ست انتي بتعملي لجوزك كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري ؟
قامت قالتله: لأ يا سعادة القاضي انا مش هاقولك انا ليه بعمل لجوزي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري ، قام القاضي قال لها: قولي انت ليه بتعملي لجوزك كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري وإلا هحكم عليكي بخمسين سنة سجن.قامت قالتله: خلاص يا باشا هاقول لك انا ليه بعمل لجوزي كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري...لاني بصراحه بحب الفول اكتر من الكشري.

-مرة واحد صحي من النوم دعك في عينه مشي علي السجادة دخل الحمام غسل وشه طلع من الحمام لقي الباب بيخبط راح فتح لقي بتاع البوسطة جايبله جواب اخده... المهم في اليم التاني صحي من النوم دعك في عينه مشي علي السجادة دخل الحمام غسل وشه طلع من الحمام لقي الباب بيخبط راح فتح لقي صاحبه سلم عليه قام صحبه قاله: انت ايه اللي عورك في وشك كده؟ قاله:اصل انا امبارح صحيت من النوم دعكت في عيني مشيت علي السجادة دخلت الحمام غسلت وشي طلعت من الحمام لقيت الباب بيخبط رحت فتحت الباب... صاحبه قاله: اكيد وانت بتفتح الباب اتعورت قاله :لأ استني اصل انا امبارح صحيت من النوم دعكت في عيني مشيت علي السجادة دخلت الحمام غسلت وشي طلعت من الحمام لقيت الباب بيخبط رحت فتحت الباب لقيت بتاع البوسطة بيديني جواب... قام صحبه قاله: اكيد وانت بتفتح الجواب كان جواه حاجة عورتك قاله: ياعم استني اصل انا امبارح صحيت من النوم دعكت في عيني مشيت علي السجادة دخلت الحمام غسلت وشي طلعت من الحمام لقيت الباب بيخبط رحت فتحت الباب لقيت بتاع البوسطة بيديني جواب فتح الجواب لقيت جواه ورقة قريتها لبست هدومي ونزلت وانا نازل علي السلم... قاله :اكيد وانت نازل علي السلم وقعت اتعورت قاله: ياعم اصبراصل انا امبارح صحيت من النوم دعكت في عيني مشيت علي السجادة دخلت الحمام غسلت وشي طلعت من الحمام لقيت الباب بيخبط رحت فتحت الباب لقيت بتاع البوسطة بيديني جواب فتح الجواب لقيت جواه ورقة قريتها لبست هدومي ونزلت وانا نازل علي السلم لقيت تاكسي بعيد شاورتله فتحت الباب...قاله اكيد وانت بتفتح الباب اتعورت قاله : انت معندكش صبر اصبر شوية اصبراصل انا امبارح صحيت من النوم دعكت في عيني مشيت علي السجادة دخلت الحمام غسلت وشي طلعت من الحمام لقيت الباب بيخبط رحت فتحت الباب لقيت بتاع البوسطة بيديني جواب فتح الجواب لقيت جواه ورقة قريتها لبست هدومي ونزلت وانا نازل علي السلم لقيت تاكسي بعيد شاورتله فتحت الباب ودخلت التاكسي مشي بسرعة ...قاله اكيد عملتم حادث وانتم في الطريق قاله : اصبرحبة اصبراصل انا امبارح صحيت من النوم دعكت في عيني مشيت علي السجادة دخلت الحمام غسلت وشي طلعت من الحمام لقيت الباب بيخبط رحت فتحت الباب لقيت بتاع البوسطة بيديني جواب فتح الجواب لقيت جواه ورقة قريتها لبست هدومي ونزلت وانا نازل علي السلم لقيت تاكسي بعيد شاورتله فتحت الباب ودخلت التاكسي مشي بسرعة وداني المطارلقيت طيارة كبيرة وواحد نزل منها كان معاه صندوق كبير...قاله: اكيد...اكيد اطخبت في الصندوق قاله : يا عم استني بقي اصبراصل انا امبارح صحيت من النوم دعكت في عيني مشيت علي السجادة دخلت الحمام غسلت وشي طلعت من الحمام لقيت الباب بيخبط رحت فتحت الباب لقيت بتاع البوسطة بيديني جواب فتح الجواب لقيت جواه ورقة قريتها لبست هدومي ونزلت وانا نازل علي السلم لقيت تاكسي بعيد شاورتله فتحت الباب ودخلت التاكسي مشي بسرعة وداني المطارلقيت طيارة كبيرة وواحد نزل منها كان معاه صندوق كبير لقيت في الصندوق طاقية طلعتها وانا بلبسها ربطها جامد اتعورت

حد اغمى عليه ها ياجماعه فى خساير طمنونى هههههههههههههه
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفية

يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty
مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty2nd يونيو 2010, 8:21 pm

أنا باكل كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري

و مش هاقولك انا باكل كل يوم سبت فول وكل يوم حد فول وكل يوم اتنين فول وكل يوم تلات فول وكل يوم اربع فول وكل يوم خميس فول وكل يوم جمعة كشري ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصل انا امبارح صحيت من النوم دعكت في عيني مشيت علي السجادة دخلت الحمام غسلت وشي طلعت من الحمام لقيت الباب بيخبط رحت فتحت الباب لقيت بتاع البوسطة بيديني جواب فتح الجواب لقيت جواه ورقة قريتها لبست هدومي ونزلت وانا نازل علي السلم لقيت تاكسي بعيد شاورتله فتحت الباب ودخلت التاكسي مشي بسرعة وداني المطارلقيت طيارة كبيرة وواحد نزل منها كان معاه صندوق كبير لقيت في الصندوق طاقية طلعتها وانا بلبسها ربطها جامد اتعورت

انا اتشليت
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty2nd يونيو 2010, 8:30 pm

هههههههههههههههه
اى خودعه
محمود بك
مشرف قسم
مشرف قسم
محمود بك

الساغة الأن :
الاقامة : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty3rd يونيو 2010, 4:29 am

لية ياميمو بتعملى فينا كدا اهو واحد اتشل وانا احوليت وانا اقرا الكلام مش هيبقى فى حد سليم بعد كدا
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty3rd يونيو 2010, 10:17 am

يااااااااااه لو اعرف كده كنت نزلت من دا كتير ههههههههههه

نورتنى
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty3rd يونيو 2010, 11:00 pm

أصيلة يا ميمو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :
الاقامة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty4th يونيو 2010, 11:40 pm

ههههههههههههههه طب اسمعه ده مره واحده قالت لابنه روح هات كيلو موز وكيلو مزو وكيلو مزو وكيلو موز وكيلو موز را قالها يا ماما عايزه كيلوموز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز قالتله اه عايزه وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح للبقال قال عايز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح قاله عايزوكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح قاله اه عايز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح جه واحد تانى قاله عايز ايه الولد ده قاله عايز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح سئل الواد قاله عايزوكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح قاله اه عايزوكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وهو ماشى راح لمامته قالها انا كلت وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح قالت لابوه ابنك كل وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح ابوه سائله كلت وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح وده للدكتور الدكتور سئله كل ايه قاله ابوه كل وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح الدكتور قاله كلت وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح الواد قاله اه كلت وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز وكيلو موز راح الدكتور قاله بالهنا والشفا اى خدعه ارخم من كده مشفتش اصل صحابى هرينى
سيادة النائب
مشرف قسم
مشرف قسم
سيادة النائب

الساغة الأن :
الاقامة : مصر

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty10th يونيو 2010, 8:42 pm

حراااااااااااااااااااااااام كفاية حراااااااااااااااااااااااااااااااام عليكم كدة اية دة

بس تعرفوا ان كلامكمك دة افادنى عارفين ازاى انا بطبيعتى عصبى عصبى عصبى يعنى بس بعد اما قءة الكلام دة احتمال كبير اروح مستشفى المجنين

وانتم السبب انتم السبب انتم السبب
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty10th يونيو 2010, 9:27 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty10th يونيو 2010, 9:56 pm

ههههههههههههه

تسلموا على الردود الحلوه

نورتونى
اجهز
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :
الاقامة : tanta

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty11th يونيو 2010, 2:52 am

يا ناس حرام عليكووووووووووووووووووووو
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty11th يونيو 2010, 11:44 am

ههههههههههههه
كل يوم من دا
نورتوووووووووووووووونى
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty11th يونيو 2010, 2:50 pm

كل يوم من دا يا ميمو !!!!!!!!!!!!!!!!!

طيب عموما أنا مستقيل بقا من المنتدي

أنا مش ناقص

هههههههههههههههههههههههههههههههه
جوجو
مشرفة قسم
مشرفة قسم
جوجو

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty11th يونيو 2010, 10:07 pm

جامد توقيعك على فكره يا منوفى
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty11th يونيو 2010, 11:48 pm

اتفضلوا ................
memo dream
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
memo dream

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty12th يونيو 2010, 10:16 am

ههههههههههههههه

منوفى استنى مش تستقيل دلوئتى
لما اجيب كمان نكتتين تلاته اربعه خمسه كده من دول ولاحاجه
خليك صبوووووووووووووووور هههههههههههه
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص   يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص Empty12th يونيو 2010, 2:17 pm

حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

ان مش ناقص

هههههههههههههههههههههههه

يمنع من الدخول مريض الضغط والسكر والقلب الى هيحصله حاجه انا مش مسئوله انا عن نفسى خلااااااص
صفحة 1 من اصل 1