منتدى راجعون الى الله
وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله


 
الرئيسيةالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

 

 وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
خالتك بامبة

راجع نشيط
راجع نشيط
خالتك بامبة

الساغة الأن :
الاقامة : على وش الدنيا
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 492
نقاط : 972
تاريخ التسجيل : 24/06/2010

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty
مُساهمةموضوع: وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))   وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty6th يوليو 2010, 10:06 pm

ملقتش موضوع ارجع لكم بيه بعد الغيبة افضل من موضوع غزة وما يجرى لاخواننا فيها من بداية حرب الرصاص المتدفق الاخيرة
انا واعوذ بالله من قولة انا شايفة الموضوع من زاوية تانية خالص شايفة اننا مزوديين الموضوع حبتين لاننا مش فاهمين الموضوع صح !!!!!!!!!!!!!!!!
متستغربوش قوى كده الحكاية كلها ان اسرائيل فكرت ازاي تكسب ود السلطة الفلسطنية وتتقرب للحكومات العربية ملقتش شماعة قصدى حل قدامها الا انها تخلص الناس من حماس اللى عملة مشاكل كتير مع السلطة من ناحية ومع الشعب من ناحية تانية وآخرهم مشكلة تأشيرات الحجاج الفلسطنيين وطبعا اسرائيل خافت انها تحمل ذنب الحجاج دول راحت داخلة بتقلها وخاطرت بنفسها وقررت انها تساعد الفلسطنيين حكومة وشعبا وتخلصهم من حماس وطبعا لما بدا حسن نية اسرائيل الحكومات العربة مكدبتش خبر وساعدت اسرائيل وشالتها على كفوف الراحة بالسكوت والطناش لحد ما تخلص مهمتها السامية في المنطقة


وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Image8

بس قلبهم مش جايبهم ومش هاين عليهم ماهم اللى بيتقتلو برضو مسلمين وعرب والدم يحن وعلى رأي المثل انا واخويا على ابن عمى وانا وابن عمي على اسرائيل فقالو يرضو ضميرهم العربي بشوية مفاوضات كده يمكن تهدي الجو ووالله ما قصرو

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Image7

وطبعا كالمعتاد كل ما يجتمعو نفرح ونقول هنتوحد اهو وهنطلع من الاجتماعات والمفاوضات بحاجة مفيدة بس الفرحة مش بتطول ونفوق على الحقيقة المرة ونقول يا فرحة ما تمت خدها الغراب وطار

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 1196287942

اما بقى الشهداء دول عمرهم انتهى لحد كده وزى ما كلنا عارفين محدش بيعيش ثانية زيادة عن اجله وزي ما هو معروف تعددت الاسباب والموت واحد وكمان في دي اسرائيل كان ليها غرض سامي جدااااااااااااا

اسألونى ايه هو ؟؟؟

هعتبركم سألتونى وهجاوب

اولا عشان تعلى منزلتهم وتكون سبب في شهادتهم ودخولهم الجنة انشاء الله

ثانيا انتو عارفين طبعا اننا بدأنا سنة جديدة وهى 2009 كل سنة وانتو طيبين وعزرائيل كان عنده شغل كتير تقفيل السنة بقى عشان نبدأ سنة جديدة على نظيف فحبت اسرائيل تساعده وتموتله شوية كده بالجملة يعنى ومش خافي عليكم الشبه الكبير بين كلمة(عزرائيل واسرائيل) شفتو بقى انكم دايما ظالمينها يا شررين

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 1

نيجي بقى لاهم جزء في الموضوع اطفال غزة دول بقى لوحدهم حكاية فيهم جزء مش اطفال ولا حاجة دول كانو من قادة حماس بس اتسخطو كده من الخوف بعد اسرائيل ما بدأت القصف

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 6118be1ec8648

وجزء تانى كان بيفكرو لما يكبرو يحابو اسرائيل طيب خليكو مكانها هتسيبهم لما يكبرو طبعا لا من حقها تكسر دماغهم متدافعش عن نفسها يعنى

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 80888371

وفيه كمان جزء من الاطفال غبي شويتين اطفال اسرائيل الطيبيين وقعو لهم على شوية صواريخ عشان يقدموها هدية للاطفال غزة في راس السنة ويعملو العاب نارية يعنى وحاجات زى كده وينبسطو هم اللى فهمو الموضوع غلط ووقفو تحت الصواريخ دى غباء بقى بعيد عنكم

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Vac5s9i912

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Fct00fkms5

وبعد دا كله لسه يا عرب يا مفتريين لسة بتظلمو ماما امريكا وخالتو اسرائيل وبتتهموهم بالتهم الوحشة دي امتى بقى تفكيركم هيتعدل كده وتبطلو ظلم الناس البريئة اللى بتحبكم ومش عارفة ترضيكم ازاي يالهووووووووووووى عليكم مش عارفة لو انا مفهمتكمش الكلام ده في الوقت المناسب كنتو هتعملو ايه من غيري وهتفضلو ظلمة كده لحد امتى

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Bushbarslinks
وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 3156_p138387

طبعا انتو بتقولو عليا الست دي اكيد اتجننت رسمى بس الواحد لو خد الموضوع زي ماهو في الحقيقة والواقع هيتجنن ويلسع بجد وخصوصا مناظر الاطفال اللى بتطلع لنا كل يوم 20 مرة مع الاخبار لكن لانملك لهم الا الدعاء والكلام قد ايه الواحد حاسس بقلة الحيلة وهو بيقول الكلام ده لكن هذا ما تملكه يدانا اللهم انصرهم واعنهم وسامحنا والله شئ لايقدر عقل يصدقه ولا يقبله

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 49352_WM_457x400

وفي الاخر مش هقول دع الخلق للخالق المرة دي زى كل مرة لكن هقول
(( بجد ياغزة علمتينا العزة لا يا اطفال غزة علمتونا العزة))
وربنا ينصركم ويفرج كربكم
وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Dcf027399a


واوعدكم مش هتأخر عنكم تانى ابدااااااااااااا
وقريبا جداااااااااا هاجيلكم بمواضيع تعجبكم
وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد يونس
النائب الاعلامى للمدير
النائب الاعلامى للمدير
سعد يونس

الساغة الأن :
الاقامة : الجيزة
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 7089
نقاط : 13464
تاريخ التسجيل : 05/01/2010

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty
مُساهمةموضوع: رد: وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))   وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty7th يوليو 2010, 1:33 pm

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 13

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 20




المصدر: منتدى راجعون الى الله - https://us2allah.ahlamontada.net/






وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) ?ui=2&ik=b41df81e66&view=att&th=12a5e513d6862fd5&attid=0
وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) ?ui=2&ik=b41df81e66&view=att&th=12a5e513d6862fd5&attid=0

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) User305523pic8940121741
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خالتك بامبة

راجع نشيط
راجع نشيط
خالتك بامبة

الساغة الأن :
الاقامة : على وش الدنيا
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 492
نقاط : 972
تاريخ التسجيل : 24/06/2010

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty
مُساهمةموضوع: رد: وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))   وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty8th يوليو 2010, 2:52 pm

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 7042361712125347820

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
السنهورى

راجع متفوق
راجع متفوق


الساغة الأن :
الاقامة : المنوفية
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 747
نقاط : 1035
تاريخ التسجيل : 30/04/2010

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty
مُساهمةموضوع: رد: وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))   وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty8th يوليو 2010, 11:35 pm

رااااااائع بارك الله فيكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خالتك بامبة

راجع نشيط
راجع نشيط
خالتك بامبة

الساغة الأن :
الاقامة : على وش الدنيا
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 492
نقاط : 972
تاريخ التسجيل : 24/06/2010

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty
مُساهمةموضوع: رد: وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))   وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty12th يوليو 2010, 10:24 pm

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 7042361712125347820
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفية
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 5978
نقاط : 6530
تاريخ التسجيل : 25/02/2010

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty
مُساهمةموضوع: رد: وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))   وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty12th يوليو 2010, 11:10 pm

دع الخلق للخالق

جزاك الله كل خير

اللهم انصر الأسلام و المسلمين يا رب




المصدر: منتدى راجعون الى الله - https://us2allah.ahlamontada.net/






وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) FMO52996
وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) 163711_134827066578837_100001546325492_188607_7300301_n


ربــــــــي لا أدرى مــــــــا تحملــــــه لـــــي الأيــــــــــام لكـــــــن
ثقتــــــــي بـــــأنــــك معــــــي تكفينـــــــي
سبحــــــانــــــــك... مـــــا أحلمـــك...،و بحــــــالي مـــــا
أعلمـــــك،... وعلـــــى تفــــريـــــج همـــــي
...مـــــــا...أقـــــدرك...، أنـت ثقتــــــي ورجـــــائـــــي، فاجعـــــل
...حســــن ظنـــــي فيــــك جـــــزائــــي


من أحب الله رأى كل شيء جميل ...
أصدق حزن ابتسامة في عين دامعة ...
من أعظم أنواع التحدي أن تضحك و الدموع في عينيك ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الشبح الراقي

راجع جديد
راجع جديد


الساغة الأن :
الاقامة : الاردن
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 5
نقاط : 5
تاريخ التسجيل : 05/08/2010

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty
مُساهمةموضوع: رد: وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))   وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty23rd أغسطس 2010, 10:51 pm

جزاكي الله كل خير

واهدانا الله وشباب وبنات المسلمين اجمعين وانصرنا يا رب العالمين على اليهود الكفره والخ....ر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jojo
مشرفة قسم
مشرفة قسم
jojo

الساغة الأن :
الاقامة : بني سويف
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1636
نقاط : 1921
تاريخ التسجيل : 19/10/2009

وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty
مُساهمةموضوع: رد: وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))   وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق)) Empty25th أغسطس 2010, 1:20 pm

حسبي الله ونعم الوكيل



المصدر: منتدى راجعون الى الله - https://us2allah.ahlamontada.net/






‎‎يقولون إن الأم مدرســــــــــة فقلت بل إنها الدنيا بما فيهـــــــــــــــا فما هي الدنيا بـــــــــــــــلا أم فالأم هي الدنيا بأحلى معانيهـــــــــــا ولو لم تكن الأم في الدنيــــــا لكانت الدنيا وما كان من فيهـــــــــــا
أمّاه قد رحلتي عنا فيا أسفــاً آه يا أمي آه يا نسمة روحــي آه يا من أفرح دنياي وأخفى بلاويهـا فما الدنيا إلا محطة قصيـــــرة ثم كل نفس تحت التراب يواريهـــــا فإن أطاعت النفس خالقهــــــا
فالله من أنهار عدن سيرويهـــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
وكالعادة يلا احنا مالنا ((دع الخلق لخالق))
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى راجعون الى الله :: منتدى الاسرة العام :: قسم رجالى فقط ( ممنوع دخول المرأة )-
انتقل الى:  
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google      

قم بحفض و مشاطرة الرابط راجعون الى الله على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى راجعون الى الله على موقع حفض الصفحات