منتدى راجعون الى الله
على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله


 
الرئيسيةالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

 

 على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
خالتك بامبة

راجع نشيط
راجع نشيط
خالتك بامبة

الساغة الأن :
الاقامة : على وش الدنيا
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 492
نقاط : 972
تاريخ التسجيل : 24/06/2010

على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ Empty
مُساهمةموضوع: على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬   على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ Empty6th يوليو 2010, 10:20 pm

على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬


ما تفرحيش‮ ‬يام الولد‮.. ‬بكره بنتى تكبر وتاخده بره البلد‮ ‬

‮- ‬إللى ما تربيه الأهالى‮.. ‬تربيه الأيام والليالى‮ ‬ ‮

- ‬إللى مراته مفرفشة‮ .. ‬يرجع‮ ‬البيت من العشا‮ ‬ ‮

- ‬ما تشتمنيش‮ ‬يا خدوجة‮.. ‬أنا عورة‮.. ‬وأنت عروجه‮ ‬ ‮

- ‬من جاور السعيد‮ ‬يسعد‮.. ‬ومن جاور الحداد‮ ‬يتكوى بناره‮ ‬ ‮

- ‬إللى ما تصبحه وتمسيه‮.. ‬ما تعرف إيه إللى جرى فيه‮ ‬

‮- ‬يا بخت من بكانى وبكى‮ ‬علىَّ‮.. ‬ولا ضحكنى وضحك الناس عليَّ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سعد يونس
النائب الاعلامى للمدير
النائب الاعلامى للمدير
سعد يونس

الساغة الأن :
الاقامة : الجيزة
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 7089
نقاط : 13464
تاريخ التسجيل : 05/01/2010

على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ Empty
مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬   على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ Empty7th يوليو 2010, 1:33 pm

على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ 13

على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ 20




المصدر: منتدى راجعون الى الله - https://us2allah.ahlamontada.net/






على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ ?ui=2&ik=b41df81e66&view=att&th=12a5e513d6862fd5&attid=0
على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ ?ui=2&ik=b41df81e66&view=att&th=12a5e513d6862fd5&attid=0

على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ User305523pic8940121741
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خالتك بامبة

راجع نشيط
راجع نشيط
خالتك بامبة

الساغة الأن :
الاقامة : على وش الدنيا
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 492
نقاط : 972
تاريخ التسجيل : 24/06/2010

على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ Empty
مُساهمةموضوع: رد: على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬   على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ Empty8th يوليو 2010, 2:52 pm

على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬ 7042361712125347820

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
على رأى المثل‮:‬ قولى‮ ‬يا خالتى بمبة‮..‬
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى راجعون الى الله :: منتدى الاسرة العام :: قسم رجالى فقط ( ممنوع دخول المرأة )-
انتقل الى:  
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google      

قم بحفض و مشاطرة الرابط راجعون الى الله على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى راجعون الى الله على موقع حفض الصفحات