منتدى راجعون الى الله
النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

النيابة العامة دفعة 2009

اسلام شاكر
ليلة خانو
اسلام عبدالنبى
abdosh88
احمد مصطفى
s.m
elham salah
rambo_007
minoo_106
newlook_am
خالد كامل
masterza2
عادل امام
ايهاب
mahmoud kamal
محمد اشرف البنا
gouda2010
محمد عبده لطيف
رشا سيد
ahmed_abdoo
shando
أنوش
ابوسلامه
moo75
رياض الجنه
emad bader
محمود السيد
$..عميد الخريجين..$
Habiba
ام حمادة
المستشار
محمد محمود113
thelord7410
karim farag
mido aser4
mroor.green
الفنان المصرى
spy
abo gouda
فارس القانون
aly2020
مصريه
bahebahaa
ibrahim magdy
محمد الجمام
محمود عبده
العبد الفقير لله
isa 5er
madyy
yasserahlawy
زغلول شملول
أحمد الأنصارى
slamo2010
mostafa_mostafa
الثعلب العربى
اكرم صبرى
ahmed elmenoufy
Ahmed_88
أحمد المنوفى
ramy000
واحد من الناس
lolokoko100
علاء الدين
Be Or Die
عبدالعزيز
aly2050
تيمور
سيادة النائب
محمد 5555
mody
74 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :
الاقامة : ارض الكنانة

النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 5:17 am

ربنا يكرم الجميع يا شباب
سيادة النائب
مشرف قسم
مشرف قسم
سيادة النائب

الساغة الأن :
الاقامة : مصر

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 10:29 am

استاذ / مادى لوتقصد مشاركة دى /يعني مين يا تعلب اللي السبب في تعطيلنا ....... فانظر اليها هل هى افضل من اللى انت كنت كاتبة واللى لاء وانا هسيبك لضميرك وع فكرة احنا مش بنعدل غير من اجل الرقى بالمنتدى والالتزام بادب الحوار وحضراتك عارف اللى حدث من قبل من تجاوزات تجاة السيدة الفاضلة / ام حمادة ونرجو بعدم تكرار ذلك من اى عضو واللى سوف نضر اسفين لتطبيق قانون المنتدى من حذف للمشاركة وان تصاعد الامر للحظر العضوية ونتمنى الا يحدث ذلك يعنى لازم يكون فى اسلوب حاضر وبخاصة مع السادة وكلاء النائب العام بمشيئة الرحمن خلال ايام قليلة او ساعات معدودة

نتمنى مشاركتك دائما والالتزام باداب الحوار ويحب تملك الاعصاب اكثر من ذلك معروف ان وكيل النيابة لازم نفسة يكون طووووووووووووووويل والاستاذ تعلب براءة من هذة التعديل

بالتوفيق للجميع

aly2020

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : egypt

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 11:58 am

ممكن اسماء اعضاء مجلس القضاء الجدد
Be Or Die

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : مليش غيرها ( مصر )

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 2:02 pm

aly2020 كتب:
ممكن اسماء اعضاء مجلس القضاء الجدد
حسم مجلس القضاء الأعلي خلال جلسة سرية برئاسة المستشار سري صيام اختيار رئيس المجلس القادم بعد التوافق علي اسم المستشار حسام الدين الغرياني نائب رئيس محكمة النقض رئيساً للمجلس اعتباراً من أول يوليو المقبل علي أن يتم الاستقرار علي التشكيل النهائي للمجلس المكون من سبعة أعضاء في العشرين من شهر سبتمبر المقبل.

وهو اليوم الذي يشهد تقاعد المستشار السيد عبد العزيز عمر رئيس محكمة استئناف القاهرة الحالي.. علي أن يخلفه المستشار أبو المعز إبراهيم رئيس محكمة استئناف الإسماعيلية الحالي في موقعه ليصبح أبو المعز إبراهيم أول رئيس للجنة العليا للانتخابات عقب تشكيلها الجديد بعد ثورة 25 يناير وحصلت «روزاليوسف» علي التشكيل النهائي لمجلس القضاء الأعلي الذي يضم المستشارين محمد حسام الدين الغرياني رئيساً، أحمد عبد الرحمن «نائب أول»، ممتاز متولي «نائب ثان» والسيد عبد العزيز عمر رئيس محكمة استئناف القاهرة عضواً.

سمير أبو المعاطي رئيس استئناف طنطا عضواً، محمد عمر رئيس استئناف الإسكندرية عضواً، النائب العام المستشار عبد المجيد محمود عضواً وفق موقعه القانوني.

علي صعيد آخر أقر مجلس القضاء الأعلي النسخة المصغرة من الحركة القضائية والمعروفة باسم «حركة انتداب رءوساء المحاكم الابتدائية، والتي ضمت 26 رئيس محكمة بدرجة رئيس استئناف عالي.
aly2050
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :
الاقامة : cairo

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 4:43 pm

يا جدعان أحنا أكيد فينا حاجة غلط .. مش ممكن كل الأحداث اللى بتحصل ديه من أول لما قدمنا .. أنا فاكر أول لما قدمنا حصلت أزمة القضاه و المحامين ثم توالت الأحداث من ثورة لأعتصامات و مظاهرات و يا قلبى لا تحزن أنا حتى أصبحت متأكد أن مجلس الدولة ظهر بسبب دفعة 2008 مش علشان 2009 لذلك بطالب أنهم يسرعوا فى أمر دفعة 2010 يمكن يشدونا معاهم و لا حاجة . Laughing
واحد من الناس
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 5:34 pm

لا اله الا الله عدد ما كان وعدد ما يكون وعدد الحركات والسكون
فارس القانون

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : الدنيا الواسعة

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 8:29 pm

yasserahlawy كتب:
طب وبعدين يا جماعه اخرتها ايه هنفضل نستانى لامتى ونضيع ايام من حياتنا مبنعملش فيها اى حاجه غير الانتظار وانتظار حاجه مجهوله منعرفش عنها حاجه بقالنا سنتين عاطلين لا شغله ولا مشغله 23 سنه عند كل واحد فينا وبناخد فلوس من اولياء امورنا الواحد دقنه وشنبه اقسم بالله مكسوف منهم هنعمل ايه اخرتها ايه

اسف يا جماعه لو دايقت حد بكلامى اسف بجد ليكوا مخنوق شويه
استحملونى واكيد كلكوا زيى كدا ربنا عالم انا بعزكم اد ايه
سبحان الله انا استنيت بس عشان تشوفوا بنفسكوا كل واحد اتهمنى بالكدب والتضليل وكمان اخ زميل يقولي اتقي الله ؟؟؟
اصل انا ظلمت ولا افتريت والله انا نفسي النتيجة تطلع بدل وقف الحال دا يعنى انا عايز اقعد !!!!
ع العموم انا معنديش قايل معلومة لان انتوا عايزين معلومة ع مزاجكوا لكن ليس كل مايتمناه المرء يدركه
Be Or Die

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : مليش غيرها ( مصر )

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 9:25 pm

فارس القانون كتب:
yasserahlawy كتب:
طب وبعدين يا جماعه اخرتها ايه هنفضل نستانى لامتى ونضيع ايام من حياتنا مبنعملش فيها اى حاجه غير الانتظار وانتظار حاجه مجهوله منعرفش عنها حاجه بقالنا سنتين عاطلين لا شغله ولا مشغله 23 سنه عند كل واحد فينا وبناخد فلوس من اولياء امورنا الواحد دقنه وشنبه اقسم بالله مكسوف منهم هنعمل ايه اخرتها ايه

اسف يا جماعه لو دايقت حد بكلامى اسف بجد ليكوا مخنوق شويه
استحملونى واكيد كلكوا زيى كدا ربنا عالم انا بعزكم اد ايه

سبحان الله انا استنيت بس عشان تشوفوا بنفسكوا كل واحد اتهمنى بالكدب والتضليل وكمان اخ زميل يقولي اتقي الله ؟؟؟
اصل انا ظلمت ولا افتريت والله انا نفسي النتيجة تطلع بدل وقف الحال دا يعنى انا عايز اقعد !!!!
ع العموم انا معنديش قايل معلومة لان انتوا عايزين معلومة ع مزاجكوا لكن ليس كل مايتمناه المرء يدركه
طيب للمره التانيه بقى يا فارس القانون اتقي الله و بلاش استفزاز و سيدنا عمر ابن الخطاب الاحسن مني و منك قال عندما قالها له احد الاشخاص لا خير فيكم ان لم تقولها يعني محدش شتمك ده اولا . ثانيا بقى هو احنا كنا في ماتش يعني و حضرتك كسبته و جي فرحان فينا هو في ايه بالظبط يا اخي راعي اعصاب الناس اللي متعلقه باي امل حتى لو كان كدب و بعدين في ادب في الحوار يعني لو حضرتك ناوي تعكنن علينا المفروض تعكنن بطريقه نحس برضه انك معانا في الدفعه مش جي بتقولنا خبر و فرحان اوي طيب مبروك يا سيدي الخبر بتاعك طلع صح
abo gouda

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : egypt

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty29th يونيو 2011, 10:53 pm

رصد | مصر | النائب العام يتوجه إلى السعودية لأداء مناسك العمرة #RNN
spy باشا حضرتك ماتعرفش جديد من زميل حضرتك اللى والده عارف النائب العام
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 12:02 am

abo gouda كتب:
رصد | مصر | النائب العام يتوجه إلى السعودية لأداء مناسك العمرة #RNN
spy باشا حضرتك ماتعرفش جديد من زميل حضرتك اللى والده عارف النائب العام

العمرة بتبقى يومين تلاتة اصلا
spy
مشرف قسم
مشرف قسم
spy

الساغة الأن :
الاقامة : hgrhivm

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 12:20 am

هو الى بيقوله ليه انها ماتمضضش بس باباه حاسس انها اتمضت بس مش عايزين يقولوه
اما مصدرى انا قال خلاص مفيش امضه واستنوا االمستشار حسام الغريانى
انا بصراحه مش عارف اصدق مين
ibrahim magdy

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :
الاقامة : kalyobya

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 12:30 am

حد يعرف يا جدعان الغرياني هيعمل فينا ايه هو كمان ؟؟؟؟؟؟
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:16 am

ibrahim magdy كتب:
حد يعرف يا جدعان الغرياني هيعمل فينا ايه هو كمان ؟؟؟؟؟؟

كل خير والحمد لله
هينظر الايام دى فى باقى التظلمات الى فى الدفعات السابقة + الشكاوى من دفعتنا الى منزلهمش تحريات وجايبين تقدير جيد جدا وامتياز.
وهيطلع الدفعة للنور بعد اسبوع ان شاء الله او10 ايام , بالكتير اووووووى اسبوعين يعنى ابدأ استنى الاتصال بالتقريب كدا مثلا بقوووول مثلا 7/7 ((( مجرد مثال فقط مش ميعاد عارفة))
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:18 am

spy كتب:
هو الى بيقوله ليه انها ماتمضضش بس باباه حاسس انها اتمضت بس مش عايزين يقولوه
اما مصدرى انا قال خلاص مفيش امضه واستنوا االمستشار حسام الغريانى
انا بصراحه مش عارف اصدق مين

مفيش حاجة اتمضت اصلا , ولا من مجلس القضاء الاعلى , ولا من الوزير ولا من المجلس العسكرى .

مش عارف فى ناس بتقول اتمضت منين , زى برضوا لما قالوا انها اتمضت بالليل .

لية الكل كان رافض يصدقنى لما قولت ان مفيش حاجة فى عهد سرى والكلام دا بقالة شهر اهو .
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:21 am

محمود عبده كتب:
يعني ناس بتقول اتمضت وناس بتقول لسه هيمضيها والتعلب كان بيقول اتجمدت وفضل بتاع اسبوعين ميدخولش بعد البيان الثوري اللي كان عمله دا شكل التلاجه باظت فرجع يدخل تاني عموما ربنا يكرم وتطلع فجأه زي المجلس

مفيش حاجة اتمضت . حسام بيه قال هيطلعها بعد اسبوع كدا او 10 ايام من تولية على ما يفحص بس الشكاوى والتظلمات .
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:22 am

أحمد الأنصارى كتب:
يا سيادة النائب عدد أفراد إئتلاف البطاطس لم يتجاوز 20 أو 30 واحد

فى الوقفة الإحتجاجية أمس

بيقولوا على نفسهم انهم 50 واحد Very Happy واعتقد انهم زى ما انت قولت , ويمكن اقل Very Happy
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:25 am

Be Or Die كتب:
كده تشكيك في نزاهه مجلس الدوله و تشكيك في نزاهه وزير العدل و تشكيك في نزاهه المجلس العسكري و طبعا و لا حد هيبوصلهم لكن طبعا لو حد استجاب ليهم هيسجيب ليهم عن طريق دفعتنا المبجله لانها هي المخرج الوحيد ليهم

متخفش دفعتنا زى الفل , و نادى القضاه , وروساء المحاكم الاسئتناف والجنايات وغيرها , جم الفترة الى فاتت وقالوا ان اصلا التقدير مش معيار وملوش لزمة. وبعدين يعنى انت ممكن تنفع محام شاطر او استاذ جامعة او وظيفة اخرى ومتنفعش قاضى ((( نص الكلمة الى قالها المستشار عبد الله فتحى وكيل نادى القضاه)), طبعا البوق دا مش ليك انت يا Be Or Die , دا موجه لشلة البطاطس Very Happy
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:35 am

madyy كتب:
أنا يعني اهبل بسأل مين اللي معطلنا يا تعلب مثلا يعني انا مش عارف
أنت عدل مساهمتي للمرة التانية يا تعلب و الراجل المنوفي بيه يشكر علي ذوقه راجل بيقدر الناس و يحترم رأيهم
بس انت يا تعلب مش تمام علشان تعمل كدة مهما تكون المبررات اللي هتبررها
فأنا بقلك و بناشد جميع المسرفين و المنوفي نائب المدير يعطلول حسابي من المنتدي لاني بجد بجد المنتدي دا انتهي بالنسبالي بسببك يا تعلب و الله تاني ما أشارك فيه علشان خاطرك

لا نات مش اهبل يا مادى , وانا مغلطش فيك, انا حذفت كلمة احدة من المشاركة , وانت عارف ان اصلا انا مش بحذف مشاركات حد ولا بعدل اى مشاركة الا فى الشديد الأوى ولما يكون فى شيىء خارج. مش زى اى منتدى اخر بيحذف اى مشاركة كدا وخلاص.
وبعدين انت يا مادى من اول تصادم تقول انتهى ومش انتهى , هل دا اسلوب للحوار , يعنى انا كمشرف لو عدلت كلمة من مشاركة , يبقى نهايه الكون,والغريب ان عندى حق فى التعديل اصلا , امال لو انا عدلت وصادرت على رأيك هتعمل فيا اية؟؟؟؟؟؟؟؟ Very Happy
على العموم يا مادى , المنتدى منتداك وكلنا اتربينا فيه , وانا ميرضنيش ان اى حد من اسرة المنتدى يخرج منه بالطريقة الى انت عاوز تخرج بيها دى((( الغير مبررة اصلا ))).
وانا بتنازل عن الاشراف يا مادى . سواء انت شاركت تانى ام لا , لان مقبلش اكون مشرف وفى حد مضايق من اشرافى او مش عاجبه اسلوبى فى الاشراف(( الى الحمد لله محدش قال عليه نص كلمة من اول ما بقيت مشرف )).
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:38 am

عبدالعزيز كتب:
بحاول اعمل رد بس مش عارف اقول ايه

بس والله من اللى انا فيه انا مش عارف حتى اقضى وقت كويس وانا بصيف قاعد مخنووووق

يا ريس صيف وكبر الجى وروق الدى Very Happy , والدفعة فى انتزار انك تخلص تصييف وتبان Very Happy يلا معاك اسبوع وارجع Very Happy
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:41 am

Be Or Die كتب:

تم حذف كلمة معينة وضع مكانها ((......)) , نظرا لعدم اهانه الشخص, او يعنى محاولة ان منكلمش على حد ((( مش عارف اقول تعبير لكن اعتقد ان المعنى مفهوم)).
المهم : معادنا مع حسام بهي وان شاء الله بعد نهاية الاسبوع الاول لة , وبالكتير اوى خلال اسبوعين من الان , وهو قال اسبوع بس وهطلعها .
والحمد لله قولت كدا من 3 اسابيع او اكتر , ومحدش كان مصدقنى .والحمد لله انها فى عهد حسام بيه , الراجل الذوق العسل المحترم الى احسن من الى قبلة مليون مرة.[/quote]
و الله يا تعلب بيه على رهان من دلوقت لو حسام الغرياني مسك الدفعه و طلعط في شهر سبعه من الاساس No لسه العيال بتوع الائتلافات معنوياتهم هترتفع و هيعملوا قلق اكتر خاصة بعد ما طارت منهم مجلس الدوله يعني ان شاء الله من مصدر موثوق منه جدا جدا جدا انتظروا الدفعه بعد شهر رمضان المبارك [/quote]

قشطة يا ريس , على غدوه حلوة كدا والمكان اما القاهرة((( ساعة ما سيادتك تشكف طبى ان شاء الله)), او اى مكان تختاره . Very Happy
الفنان المصرى

راجع جديد
راجع جديد

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:42 am

الاستاذ تعلب هل ممكن الغريانى يحذف حد من الكشف من الى كان موجود قبل الثوره علشان التظلمات والشكاوى
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:44 am

mostafa_mostafa كتب:
محمد بيقول كلام .. وفوكس بيقول كلام فى حتة تانى خالص .. الناس دى تصدق مين بقا ؟ .. ينفع التضارب الشديد ده يا جماعة ..

يا باشا شيمة اهل الارض التضارب دائما , والرأى والرأى الاخر , ومحمد من الاعضاء الى بتقول كلام مظبوط مليون فى المية وانا بصدقة وش على طول لان مصادرة فعلا شكلها محترم اوى وصادقه. ولكن انا مصدرى شخص صديق لسرى بيه وعارف طبيعتة وعارف المشكلة الى مخوفاه وكان بيتابعها . علشان كدا انا جيت وقولت من شهر تقريبا مفيش حاجة فى عهد سرى بيه, ومحدش وقتها صدقنى.
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:45 am

الفنان المصرى كتب:
الاستاذ تعلب هل ممكن الغريانى يحذف حد من الكشف من الى كان موجود قبل الثوره علشان التظلمات والشكاوى

لا مش هيحذف حد خالص.
تم حذف الاسماء الى دخلت مجلس دولة فقط .
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 7:49 am

انا بتنازل عن الاشراف فى المنتدى . وبطلب وجودى كعضو فقط فى اسرة المنتدى .
واتمنى انى كنت عند حسن الظن , ولم اتعسف فى سلطتى كمشرف على رأى احد , ولم اصادر على احد مهما كان.

تحياتى للجميع , وربنا يوفقنا جميعا , وان شاء الله فرج ربنا قريب , وبأذن الله اسبوع وحسام بيه يطلعها .

انا سأشارك كعضو ولن اترك المنتدى مهما حدث , حتى سواء ان ربنا اكرمنى ودخلت النيابة العامة او اكرمنى بعدم دخولها , فهذا المنتدى تربيت فيه وسأظل فيه وله فى رقبتى الجميل وكان دائما خيرا وعونا لى ومصدرا للمعلومات والمناقشات وايضا الصداقات التى اتشرف واعتز بها طوال حياتى .
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 5 Empty30th يونيو 2011, 8:40 am

غادر القاهرة اليوم الدكتور عبد المجيد محمود النائب العام، متوجها إلى المدينة المنورة لأداء مناسك العمرة، كما يشارك في احتفالات المملكة بغسيل الكعبة بحضور عدد من الشخصيات العربية والسعودية والإسلامية، وذلك في أول أيام شعبان.

الموقع بوابه الاهرام: 29-6-2011

واصلا العمرة دى بتبقى يومين او تلاتة , فمحدش يقلق خالص .

والراجل اهو رايح يدعلنا فى العمرة , حد يطول ان الدفعة تتبارك كدا Very Happy

النيابة العامة دفعة 2009
صفحة 5 من اصل 31انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» النيابة العامة دفعة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2010
» اسئلة النيابة العامة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2009