منتدى راجعون الى الله
النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

النيابة العامة دفعة 2009

اسلام شاكر
ليلة خانو
اسلام عبدالنبى
abdosh88
احمد مصطفى
s.m
elham salah
rambo_007
minoo_106
newlook_am
خالد كامل
masterza2
عادل امام
ايهاب
mahmoud kamal
محمد اشرف البنا
gouda2010
محمد عبده لطيف
رشا سيد
ahmed_abdoo
shando
أنوش
ابوسلامه
moo75
رياض الجنه
emad bader
محمود السيد
$..عميد الخريجين..$
Habiba
ام حمادة
المستشار
محمد محمود113
thelord7410
karim farag
mido aser4
mroor.green
الفنان المصرى
spy
abo gouda
فارس القانون
aly2020
مصريه
bahebahaa
ibrahim magdy
محمد الجمام
محمود عبده
العبد الفقير لله
isa 5er
madyy
yasserahlawy
زغلول شملول
أحمد الأنصارى
slamo2010
mostafa_mostafa
الثعلب العربى
اكرم صبرى
ahmed elmenoufy
Ahmed_88
أحمد المنوفى
ramy000
واحد من الناس
lolokoko100
علاء الدين
Be Or Die
عبدالعزيز
aly2050
تيمور
سيادة النائب
محمد 5555
mody
74 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
gouda2010

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :
الاقامة : alex

النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty
مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty29th أغسطس 2011, 12:58 am

ايه ياجماعه محدش رد عليه ليه ارجو الافاده من الاخ الثعلب العربى وكنت عاوز اعرف الى كشفه طبى التعين فى شهر كام ارجو الافاده فى القريب العاجل
yasserahlawy

راجع متفوق
راجع متفوق
yasserahlawy

الساغة الأن :
الاقامة : مصر

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty29th أغسطس 2011, 3:32 am

يا جماعه اقسم بالله اللى هقوله دا حصل النهارده امبارح كلموا واحد صاحبى الامن العام محافظه الزقازيق قالوله ملف النيابه العامه بتاعك عندنا وعايزينك الامن العام والله الكلام دا حصل قدامى صاحبى قالهم دا الطبى ظهر قالوله ليك ملف النيابه انت وواحد التانى والتحريات مطلوبه بسرعه قالى اروح ولا امناء الشرطه عايزين فلوس وينصبه قالتله روح وشوف ايه الاخبار بيقولى روحت الامن العام اسأل قالوله تحرياتك راحت القسم اللى انت تابع ليه راح القسم لقى الملف بتاعه فعلا وطلبوا منه اوراق وحاجات للتحريات وهوا كان نزله تحريات اصلا معانا من الاول ومش مقدم غير عامه بس فدا معناه ايه يا جماعه حد يفهمنى
yasserahlawy

راجع متفوق
راجع متفوق
yasserahlawy

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty29th أغسطس 2011, 3:06 pm

yasserahlawy كتب:
يا جماعه اقسم بالله اللى هقوله دا حصل النهارده امبارح كلموا واحد صاحبى الامن العام قالوله ملف النيابه العامه بتاعك عندنا وعايزينك الامن العام والله الكلام دا حصل قدامى صاحبى قالهم دا الطبى ظهر قالوله ليك ملف النيابه انت وواحد التانى والتحريات مطلوبه بسرعه قالى اروح ولا امناء الشرطه عايزين فلوس وينصبه قالتله روح وشوف ايه الاخبار بيقولى روحت الامن العام اسأل قالوله تحرياتك راحت القسم اللى انت تابع ليه راح القسم لقى الملف بتاعه فعلا وطلبوا منه اوراق وحاجات للتحريات وهوا كان نزله تحريات اصلا معانا من الاول ومش مقدم غير عامه بس فدا معناه ايه يا جماعه حد يفهمنى

انا اسف يا جماعه الخبر طلع غلط انا اسف بجد ليكوا يا جماعه والله مأقصد حاجه انا قولت حاجه تدينا امل لكن قدر الله و ما شاء فعل
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :
الاقامة : Minia

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty29th أغسطس 2011, 3:48 pm

مش مهم اللى قولتوا ياياسر خليك فى الغريب العدد اللى اتصلوا بيه قليل
مايعديش 480 واحد وفيه كلام فى جروب النيابة العامة دفعة 2009 عالفيس بوك ان هيبقى فيه كشف تانى بعد العيد مع ان الكلام ده صعب بس برضو حكاية العدد القليل ده يشكك
mahmoud kamal

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : egypt

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty29th أغسطس 2011, 6:25 pm

يعنى مفيش اخبار اكيده .... فى كشف بعد العيد ولا
mahmoud kamal

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty29th أغسطس 2011, 6:26 pm

يعنى مفيش اخبار اكيده .... فى كشف بعد العيد ولا
المستشار

راجع جديد
راجع جديد
المستشار

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty30th أغسطس 2011, 1:34 am

ان شاء الله هتبدأ باقى الاتصالات بالطبى بعد العيد مباشرة
علاء الدين

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : الاسكندريه

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty30th أغسطس 2011, 9:18 am

تقبل الله منا ومنكم ، كل عام وانتم بخير وعافية وعزة فى ظل شريعة الإسلام
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty30th أغسطس 2011, 4:46 pm

ده كلام من واحد على صفحة النيابة العامة 2009 عالفيس

اقسم بالله اقسم بالله اقسم بالله وردتلى معلومه هامة جدااااااااااا ومن شخص كبير جداااا فى الدولة ومش حينفع اقول اسمه قالى بالحرف الواحد يوجد كشف اخر به 120 اسم لم يتم الاتصال بهم قلتله حضرتك خلاص الموضوع خلص قالى لو كان خلص كنت قلتلك شوف لك حاجا تانيه قلتله انت بتعشمنى انا الىى قدامى ان الموضوع خلاص والجماعة كشفو طبى عااد عليا تانى نفس الكلام ولكن لم يصرح لى موعد الاتصالات وان من واجبى ان اطمن اخوتنا الىى ربنا مكرمهمش بذلك وان شاء الله خير والله ان مردتش اقول حاجا غير لما لقيت اكتر من عضو بيقول نفس الكلام بس بطرق مختلفة وباذن الله خير

نتمنى ان يكون كلامه صح وادينا هنشوف
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty30th أغسطس 2011, 4:47 pm

كل سنة وانتوا طيبين وعيد سعيد عالجميع
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :
الاقامة : ارض الكنانة

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty30th أغسطس 2011, 7:48 pm

السلام عليكم جميعا
فى ناس كتير بتقول فى كشف بعد العيد طبقا لحسابات المنطق ان العدد الى كشف كان قليل , وفى ناس بترد عليهم بتقول العدد طبيعى جدا وباقى الدرجات المالية هيروح لدفعة المساعدين.

انا شخصيا ولا مصدق دول ولا دول , و اعتبرت ان الموضوع انتهى , صحيح لسة القرار لم يصدر بعد بتعيين الدفعة , ولكن الحمد لله على كل شيىء , وربنا يوفق زمايلنا ويتمملهم بخير , والحمد لله على كل شيىء .

اما بخصوص وقت تعيينهم : فالى كنت اعرفة من مدة ان على 24 سبتمبر سيتم اعلان كل معاون نيابة بالمكان الى هيمسكة وان تأخر الوقت سيكون فى بداية اكتوبر .

ربنا يوفق الجميع , وربنا يعوض الى ملوش نصيب فى النيابة , الخير والصلاح
والحمد لله على كل شيىء
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty30th أغسطس 2011, 7:49 pm

كل سنة وانتم طيبين وعيد سعيد على الجميع
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty30th أغسطس 2011, 7:53 pm

ارجو من جميع من لم ليس لهم نصيب فى النيابة العامة دفعة 2009 عدم الانسياق وراء التظاهرات التى يريدها البعض يوم3 سبتمبر التى تنادى باعادة دفعة2009

يا شباب لقد كنا سويا من بداية المشوار و لابد ان نرضى بقضاء الله , ولا نتظاهر ضد اخواننا , فهذة مشيئة الله , وعلى المؤمن ان يمضى فى قدره .

وبصراحة حركة مش تمام ان حد يروح يتظاهر وهو كان من يومين بيبارك لاصحابة .فارجو ان محدش يروح ويشارك ائتلاف البطاطس مهما كان Very Happy

newlook_am

راجع جديد
راجع جديد

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty31st أغسطس 2011, 12:19 am

الثعلب العربى كتب:
ارجو من جميع من لم ليس لهم نصيب فى النيابة العامة دفعة 2009 عدم الانسياق وراء التظاهرات التى يريدها البعض يوم3 سبتمبر التى تنادى باعادة دفعة2009

يا شباب لقد كنا سويا من بداية المشوار و لابد ان نرضى بقضاء الله , ولا نتظاهر ضد اخواننا , فهذة مشيئة الله , وعلى المؤمن ان يمضى فى قدره .

وبصراحة حركة مش تمام ان حد يروح يتظاهر وهو كان من يومين بيبارك لاصحابة .فارجو ان محدش يروح ويشارك ائتلاف البطاطس مهما كان Very Happy

كل التحية والإجلال والتقدير للمشرف المحترم الثعلب العربى على روحه الطيبة الجميلة ..بجد انت مثال يحتذى بيه وبتطبق مقولة حب لأخيك ما تحبه لنفسك ..صدقنى ربنا هيكرمك ان شاء الله طول مانتا روحك جميلة وبتحب الخير لغيرك ..كل سنة ومعاليك طيب وبخير وبصحة جيدة ..اخوك صبرى
slamo2010

راجع يحاول
راجع يحاول
slamo2010

الساغة الأن :
الاقامة : Cairo

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty31st أغسطس 2011, 12:49 pm

ورد لى الأن أن فيه 5 من أبناء المستشارين القضاء العادى لم يتم الاتصال بهم الأن
و الله أعلم
minoo_106

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :
الاقامة : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty31st أغسطس 2011, 7:03 pm

اولا : كل سنة وانت طيبين

ثانيا : لايوجد كشف طبى ثانيا والكلام عن كدة هو مجرد للتهدئة
والدليل هو
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ثالثا: انا سمعت فعلا عن المظاهرة التى سوف تتم يوم السيت 3/9 نظر لان الكشف فى عدد من الحاصلين65% وانا اعرف شخصيا واحد منهم
ولكن لن اشارك فى هذه المظاهرة لان المكتوب لى هو هيحصل
rambo_007

راجع جديد
راجع جديد

الساغة الأن :
الاقامة : مصر-أسيوط

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty31st أغسطس 2011, 8:17 pm

والله ظلم انا جايب تقدير جيد جدا بنسبه 82% وياخدو ناس جايبه65% فين الثوره الكوسه لسه قاعده ربنا على الظالم والمفترى هى عيال المستشارين دول بنى اديمن تانين واحنا كلاب ولا ايه حد يرد عليا انا نفسيتى باظت من ام الدوله دى
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty1st سبتمبر 2011, 3:51 pm

rambo_007 كتب:
والله ظلم انا جايب تقدير جيد جدا بنسبه 82% وياخدو ناس جايبه65% فين الثوره الكوسه لسه قاعده ربنا على الظالم والمفترى هى عيال المستشارين دول بنى اديمن تانين واحنا كلاب ولا ايه حد يرد عليا انا نفسيتى باظت من ام الدوله دى

ياباشا اللى يغيظك اكتر انهم واخدين ناس دور تانى وياريته مجموع مرتفع لان فيه ناس مجموعها مرتفع وجيدجدا وامتحنت دور تانى لتعنت احد الدكاترة معاها وصاحبى واحد من دوول وده يستحق لكن اللى بقولك عليه ده مجموعه قليل ودور تانى بس اتوسطله قريبه اللى كان فى المخابرات ولو عايزين مساعدة فى الاسامى انا ممكن اقولك فى رسالة خاصة
... من رايي ان راى الثعلب يحترم ويثنى عليه بعدم اللانسياق ورا المظاهرات بس المظاهرة اللى هتحصل او الاعتصام ده مش علشانك انت بس ده علشان الحق والعدل فى الاول والاخر والساكت عن الحق شيطان اخرس اقل حاجة تعملها انها تشترك معاهم لانه ممش بيعملوا جريمة يانااااااااس دوول بيعبروا عن رايهم وبيطالبوا بحقهم هو اللى يطالب بحقه يبقى كفر خصوصا اننا كلنا عارفين ان مفيش اختبارات جدية اتعملت ينفع تبقى حجة لعدم القبول ده حتى التحريات فى ناس اتاخدوا ومكنش نازلهم تحريات او مااتعملش عليهم تحريات من اصله
محمد محمود113

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :
الاقامة : مصر - الفيوم

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty1st سبتمبر 2011, 7:13 pm

rambo_007 كتب:

قول الحمد لله يا اخي وارضي بنصيبك وباللي مكتوب لك تكن اسعد الناس وربنا مش كاتب لك نصيب فيها فكيف تعترض علي حكم الله سبحانه وتعالي
كل شئ نصيب ومكتوب في الاول وفي الاخر ودي ارزاق وربنا كاتبها للانسان والف مبروك للمرشحين اللي اتصلوا بيهم وربنا يعوض المرشحين اللي لم يتم الاتصال بيهم بالنيابة الادارية وهيئة قضايا الدولةوالحمد لله علي كل حال

وكلامك جميل يا ثعلب والله فعلا العيال بتوع المظاهرات دول ليهم اهدافهم الشخصية واللي عايز دفعة مساعدين واللي من دفعات قديمة واللي فيه الخير هيقدمه ربنا
moo75

راجع جديد
راجع جديد

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty1st سبتمبر 2011, 10:25 pm

[b] السلام عليكم و كل سنة و انتم جميعا بخير ، اولا احب اوضح لبعض الناس اللي زعلانه انها متخديتش ، انه معيااااار القبول بالنيابة ليس بالتقدير فقط انما هو حاجه و بسيطة أوي من ضمن حاجات تانية كتيرة.

للعلم ان ابناء المستشارين و خصوصا هذه الدفعة من أعلى التقديرات و بعدين احنا كنا مضايقيين انهم مبياخدوش الأوائل دلوقتي واخدين الأوائل ييجي واحد يقولي بس انا مخدونيش من ضمن اوائل كليتي ، يا حبيبي مش اجبار على مجلس القضا ياخد ال 15 واهد من نفس الكلية!!!!!!!!!!!!! و للعلم في اولاد مستشارين و اقاربهم متاخدوش في سابقة هي الأولى .

لكن احنا اتعودنا انه مادام ما اتقبلناش يبقى اكيد في ابن مستشار اخد مكاني( علمت ان رزقي لن ياخذه غيري فاطمأن قلبي) و ايه يعني يكون جايب 65 % هو مش الاعلان بيقول جيد . طيب الاعلان قال جيد من كام %. و بعدين حضرتك مين عشان تقيم نفسك؟

و يا ترى لو كنت اتقبلت كنت هتوافق انه في نا جايبة اكتر منك و تقول انها احق منك؟؟؟؟

اخواني انا و للعلم ليس لي مصلحه و انا اكبر منكم و متابع و لكن كن صريحا مع نفسك ترتاح و ندعو للجميع بالخير و التوفيق و اسف على الاطالة...

mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty1st سبتمبر 2011, 10:35 pm

بخصوص الجزء اللى قولته يا moo75
وهو
و ايه يعني يكون جايب 65 % هو مش الاعلان بيقول جيد . طيب الاعلان قال جيد من كام %. و بعدين حضرتك مين عشان تقيم نفسك؟

عايز اردلك عليه واقولك
هى كلية طب ايه شرطها علشان الواحد يدخلها مش تكون حاصل على الثانوية العامة فقط لكن لما الكل بيقدملها وبيلاقوا العدد مش مكفى بياخدوا الاعلى مجموع علشان كدة بتوصل ل 98 فى المية مع ان الشرط الاساسى ثانوية عامة فقط وده لان مفيش اختبارات علشان كدة بيتاخد بالمجموع
نفس الامر فى النيابة مافيهاش اختبارات نهائيا ومش هنضحك على بعض السباعية مالهاش اى 30 لازمة فالمفروض طالما مفيش اختبارات تبقى العملية بالتنسيق اه كل الجيد يقدم ابتداء من 65 لكن نظرا للاعداد يتاخد الاعلى نسبة
لاما الحل التانى يتعمل اختبارات حقيقية زى اختبار سمات عبارة عن اسئلة يتعرف بها شخصية المرشح ودى طريقة عملية جدا او يتعمل اسئلة زى اللى اتسالت فى امتحان فصل المتفوقين فى الثانوى وهى اسئلة بتشوفك هتتصرف ازاى فى بعض المواقف وتتجاوب فى اسرع وقت او اى اختبارات تكون جدية
لكن حضرتك ماتجيش تقول كلام محفوظ وهو السبب فى ان القضاه مفيش عليهم رقيب

اخيرا فى فرق بين ارادة الله ورضاء الله
ربنا اراد ان ناس ماتقبلش لكنه عز وجل لم يرضى بذلك ولا يرضى بمن يسكت عن حقه
لازم نفرق كويس بين كل ده
moo75

راجع جديد
راجع جديد

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty1st سبتمبر 2011, 11:06 pm

اللي قصدته انه احنا نضايق لما يقولو النيابة تدخلها 70% لكن محددوش؟؟؟؟؟؟ يبقى الكل متساو و بعدين كليات الأقاليم التقدير ندها بسهوله ، يعني بالعقل كدة واحد صاحبي كان عين شمس جاب اول سنه مقبول للصعوبة و راح نقل اسيوط لظروف و مش هاتصدق جايب جيد جداا ،،،، و هو اللي حكيلنا السهولة الفظيعه
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty1st سبتمبر 2011, 11:29 pm

اسيوط سهولة فظييعة ههههههههههههههههههههه انا بقى عندى صاحبى فى عين شمس وقالنا والله ان عين شمس سهلة وايه ياعم اللى ينسمعه عن اسيوط ياباشا تعالى وشوف التقديرات عندنا قد ايه
ثانيا فى الدبلومة نسبة النجاح 10 فى المية السنة دى وتقولى اسيوط سهلة

الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty2nd سبتمبر 2011, 11:40 am

كل كلية بالنسبة لاى حد صعبة وبيقول على كلية غيرة سلهة, فبلاش نفكر فى مين كليتة اصعب من مين , المستشار ابو المعز قال هاخد نسبة معينة من كل جامعة.
thelord7410

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 28 Empty2nd سبتمبر 2011, 12:30 pm

سؤال يا ثعلب : هل ممكن حد ينزله طبي وبالرغم من كده ميتقبلش في القرار الجمهوري حتى لو نجح طبي ؟؟؟ وهل هناك حالات سابقة لذلك ؟؟

النيابة العامة دفعة 2009
صفحة 28 من اصل 31انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» النيابة العامة دفعة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2010
» اسئلة النيابة العامة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2009