منتدى راجعون الى الله
اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية

(((نونا)))
قلب الصحراء
ghada2222222
EMADHAMDY
gooogle
محمود سلامة
زاهدبالحياة
حسام الدين
نسائم الرحمة
أحمد حسن
دنيا زائلة
roro
مهيتاب
sudfa
may_queen85
المدير العام
.. رقة دمعة ..
ramy kamal
sa_osaa2007
sehamee
tito_tefa
سيادة النائب
اجهز
NARO
DABOR
عمرو
ahmedsola
31 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
DABOR

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : cairo

اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 1:17 am

وبعدين ياعم اجهز هناخد كام ياعني في الوظيفة دي اللي وجعين قلبنا عليها
عايز تقنعني انك من مرتب الحكومة هتقدر تجهز نفسك وتجوز وتعيش مستريح
وتصرف ع بيت بحاله
ما كل واحد فينا ليه اكيد حد موظف يعرفه وبقاله سنيييييييييييييين في الشغل بتاعه
قولي عملوا ايه
حالتهم تصعب ع الكافر
دنيا زائلة

راجع جديد
راجع جديد

الساغة الأن :
الاقامة : mansoura

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 2:28 am

النتيجة ان شاء اللة 1/7 وانهم قرروا ان مفيش امتحان تاني وان التعين حيتم لكل اللي اجتازوا الاختبار بنسبة 75% من مجموع الدرجات وقالي ان الناس اللي نجحت عددها قليل جدا اقل من احتياجات المحاكم واكد لي انهم حيكملو ا بالناس اللي جايبة اقل من 75% يعني ما تقلقوش وتوكلوا علي الله
سيادة النائب
مشرف قسم
مشرف قسم
سيادة النائب

الساغة الأن :
الاقامة : مصر

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 1:54 pm

الى الاخت الفاضلة sehamee انا مش بطلب منك اسف انا عاوز اصلك انك مش تزعلى نفسك حتى لو لا قدر الله ماكانش ليكى نصيب فاعلمى ياختى ان الله سبحانة وتعالى يختار الافضل وعموما النيجية لسة مظهرتش فاطمئنى وخلى عندك ثقة كبيرة بالله وقولى هذا الدعاء اللهم ان كانت هذة الوظيفة خيرا لى فوقنى اليها وان كانت شرا لى فاصرفها عنى يا ارحم الرحمين اتفقنا ربنا يوافقك ان شاء الله

الى الاخت الفاضلة دينا زائلة بشكرك جدا على المعلومة الجميلة دى ولكن انتى متاكدة من مصدر معلوماتك عشان نطمن الاعضاء اصل انا حاسس ان اعصابهم خلاص فلتت منهم
نسائم الرحمة

راجع جديد
راجع جديد
نسائم الرحمة

الساغة الأن :
الاقامة : egypt

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 3:08 pm

أنت فين يا أستاذ رامى بقست تدخل قليل جدا واخبارك قلت خالص
انت بتتاخر علينا ليه فى معلوماتك متدخل بقى وترسينى على بر هو فى امتحان ولا لا ولو وصلك اى معلومه ياريت تقولها حتى لو مش اكيد ميه فى الميه بس ادخل وطمنا بقى
وااله حرام الى بيتعمل فينا دا
sehamee

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 4:41 pm

دنيا زائلة كتب:
النتيجة ان شاء اللة 1/7 وانهم قرروا ان مفيش امتحان تاني وان التعين حيتم لكل اللي اجتازوا الاختبار بنسبة 75% من مجموع الدرجات وقالي ان الناس اللي نجحت عددها قليل جدا اقل من احتياجات المحاكم واكد لي انهم حيكملو ا بالناس اللي جايبة اقل من 75% يعني ما تقلقوش وتوكلوا علي الله

جزاكى الله خيرا يا دنيا ووفقنا أجمعين

color][/b]اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 1245927403
ramy kamal
مشرف قسم
مشرف قسم
ramy kamal

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 5:08 pm

أخى الحبيب نسائم الرحمة
أنت فين يا أستاذ رامى بقست تدخل قليل جدا واخبارك قلت خالص
أولاً إهدأ أولاً وتوكل على الله فكل الأمر بيده .... ثانياًَ الحمد لله أنا متواجد يومياً ... ثالثاً الأخبار شبه منعدمه تلك الأيام وما أستطيع التوصل له الآن هو أن نسبة إلغاء الإمتحان العلى أصبحت عالية وهناك شبه إتفاق بالوزارة على ذلك فهناك أراء بالوزارة تقول أنه تم الإتفاق على إلغاء العملى وأن هذا التأخير فى إعلان النتيجة لكى يكون الإعلان قريب من تاريخ التعيين ... الأيام القادمه وسنرى إلى أين ستصل الدفعة ... بالتوفيق .....

أخى الحبيب دنيا زائلة
واكد لي انهم حيكملو ا بالناس اللي جايبة اقل من 75%
المصدر قد أخبرك بذلك للإطمئنان ليس إلا .... الأمر سيتم بحسابات أخرى ...

بالتوفيق للجميع إن شاءالله
لاتنسوا دائما .. الدعاء والتوكل والإسغفار
اللهم أكرمنا بالتعيين ... توكلنا على الله ... أستغفر الله العظيم
حسام الدين

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : اسيوط

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 9:23 pm

وماهى الحسابات الاخرى يا رامى بيه ؟
sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفيه

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 10:04 pm

ابشروا يا شباب ابشروا ابشروا
بجد انا مش عارفه اقولكم ايه بس خلاص مش عايزه اضحك علي نفسي اكثر من ذلك حتي انتم كمان بلاش نضحك ع انفسنا الموضوع دا شكله في للناس اللي معاهم واسطه انا عارفه وواثقه ان ربنا فوق كل سلطان عظيم بس ياشباب انزلو الي ارض الواقع شوفوا شباب معاهم كليات قمه وشغاليين زاي الشباب اللي معاهم دبلومات او حتي مش معاهم اي شهادات بجد انا رغم اني بنت بس اقسم بالله اني مستنيه اي فرصه تيجي واسافر بره ع الاقل هاتعامل معامله محترمه انا مش حابه العيشه هنا كفايه اللي الواحد بيشوفوا في برامج tv مثل واحد من الناس او 90 دقيقه او العاشره مساءا بجد انا نفسيا محبطة من النظام والحكام والوزراء ربنا يكون في عون الاجيال اللي بعدنا وقال ايه ثانويه عامه و وقال ايه هايرجعو سنه سادسه وهايشيلو سنه سادسه ربنا يلطف بعباده
اسفه اني طولت بس مش لقيت حد اتكلم معاه غيركم يمكن عشان حسيين ببعض هانهون ع بعض
sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 10:21 pm

بس انا اللي مزعلني ان دي بلدنا هنروح فين المفروض ان من حقنا نعيش فيها مكرمين ويحترموا انسانيتنا بجد اللي معاه فلوس وسلطه في الزمن دا هوه اللي لازم يعيش معزز مكرم اما اللي زينا يعيش عشان يخدم الناس دي عشان يوصلو اكتر ويكبرو اكتر ودا كله من دمنا وعرقنا وعرق كل فلاح وكل عامل تعرفو اني كنت بشتغل ف مستشفي خاصه وكان وضعي كويس بس جالي اكتئاب من معامله الدكاتره للمرضي واهم حاجه يمصوا دمهم فلوس طبعا واتقالتلي صراحتا من رئيس مجلس اداره المستشفي (اوعي تخلينا تحت رحمه المريض لازم المريض هوه اللي تحت رحمتنا) يعني الفلوس اخد منهم ع قد ماقدر بجد حسبنا الله ونعم الوكيل وبحمد ربنا اني سبتها انا مش عارفه انا بتكلم صح ولا فاهمه الحياه غلط لو انا غلط حد يقولي
sehamee

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 10:27 pm

sa_osaa2007 كتب:
ابشروا يا شباب ابشروا ابشروا
بجد انا مش عارفه اقولكم ايه بس خلاص مش عايزه اضحك علي نفسي اكثر من ذلك حتي انتم كمان بلاش نضحك ع انفسنا الموضوع دا شكله في للناس اللي معاهم واسطه انا عارفه وواثقه ان ربنا فوق كل سلطان عظيم بس ياشباب انزلو الي ارض الواقع شوفوا شباب معاهم كليات قمه وشغاليين زاي الشباب اللي معاهم دبلومات او حتي مش معاهم اي شهادات بجد انا رغم اني بنت بس اقسم بالله اني مستنيه اي فرصه تيجي واسافر بره ع الاقل هاتعامل معامله محترمه انا مش حابه العيشه هنا كفايه اللي الواحد بيشوفوا في برامج tv مثل واحد من الناس او 90 دقيقه او العاشره مساءا بجد انا نفسيا محبطة من النظام والحكام والوزراء ربنا يكون في عون الاجيال اللي بعدنا وقال ايه ثانويه عامه و وقال ايه هايرجعو سنه سادسه وهايشيلو سنه سادسه ربنا يلطف بعباده
اسفه اني طولت بس مش لقيت حد اتكلم معاه غيركم يمكن عشان حسيين ببعض هانهون ع بعض

e]]عارفة ياsa_osaa2007 لما قالوا أن المتقدمين 120000 واحد كان احساسك اية وبعد ما كنتى فى ال21000 اللى اختاروهم نظرتك للموضوع إتغيرت .ورجعتى وقلتى لا العدد لسه كبير
كنتى تتوقعى ان كل الناس دى متروحش الامتحان ؟ تدابير ربنا بيسرها للى اختارهم
ودلوقتى ....

بإذن الله كمان عشر أيام وإسمك ينزل تفتكرى ممكن تغيرى رايك؟[/
b]
اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Denise
sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 10:42 pm

اختي الغاليه sehamee انتي بتحولي تطمنيني صح
انتي عارفه ان ناس كتيره كان اسمها موجود ومش عرفت ان الاسامي نزلت انا كنت هابقي منهم رغم دخولي هنا في المنتدي ومش كنت هاعرف ان الاسامي نزلت انا الفصل اللي كنت بمتحن فيه كان المفروض العدد اللي موجود في الفصل 40 اما العدد الفعلي للناس اللي كانت موجوده لا يزيد عن 25 بس انا بجد غصب عني انا فعلا خلاص مش قادره استحمل اللي بيحصل في البلد اللي عايشين فيها بجد كفايه ظلم
ممكن لو اسمي نزل هاغير راي ممكن اتفائل بس اكيد مش هاغير راي في البلد ولا في اللي بيحصل
بس بجد وربنا شاهد عليا اني بحاول ع قد مقدر اتقي الله في تصرفاتي وتعاملي مع الناس رغم الظلم اللي بشوفو منهم بس بحاول اني مش اكون زايهم
sehamee

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 11:41 pm

أكيد رأيك مش حيتغير فى البلد ياsa_osaa2007 بعد ما تتعينى بإذن الله إنتى وأنا وكلنا لازم نغيرها بإدينا بس ذى الشيخ الشعراوى (الله يرحمة)قال اللى بيزرع فجل بيستنى أسبوعين واللى بيزرع تمر مش قبل 5 سنين وإحنا عايزين نبنى بلد .الناس اللى مجتش فيهم ناس ممكن يكونوا احسن من اللى حيتعينوا بس ربنا عايزك تعرفى تفتكرى ليه؟ سبيها على ربنا بالنسبة لى أنا أتشرفت بمعرفة أخت جديدة ليا ودا شئ مفرحنى يارب تكونى فرحانة زى
sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty19th يونيو 2010, 11:53 pm

انا مش بس فرحانه انا مبسوطة جدا ودا شرف ليه اني اتعرفت عليكي وبجد رغم التشائم اللي انا فيه بس برضو متفائله خير مش تساليني ازاي بس انا حاسه كدا وان شاء الله ربنا هايكرمنا كلنا بالاحسن بجد ربنا رحيم اوووووووووووي بعباده بجد شكرا ع كلامك انتي فعلا طمنتيني
ahmedsola

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :
الاقامة : zagazig

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 2:26 am

صباح الخير على البنات الحلوين السهرانين
وربنا يكرمنا يارب جكميعا
ahmedsola

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 4:28 am

اخر كلام فعلا وأكيد بنسبة كبيرة جدا جدا جدا جداااااااااااااا
انه مفيش امتحان عملى
والناس اللى هاتنجح هايتعملها أنتر فيوو
وبعدين تعيييييين
sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 9:21 am

كمان انترفيو الله حاجه جميله والله
وياتري هايسئلونا ماهو عدد النجوم في عز الظهر
ولا هايسئلونا ما هو عدد اسماك البحر الاحمر
عادي بقي
ربنا يسهلها من عنده
sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 9:23 am

اللهم ان الظالم مهما كان سلطانه لا يمتنع منك فسبحانك أنت مدركه أينما سلك، وقادر عليه أينما لجأ، فمعاذ المظلوم بك، وتوكّل المقهور عليك، اللهم أنى أستغيث بك بعدما خذلني كل مغيث من البشر، وأستصرخك إذا قعد عنى كل نصير من عبادك، وأطرق بابك بعد ما أغلقت الأبواب المرجوة، اللهم انك تعلم ما حلّ بي قبل أن أشكوه إليك، فلك الحمد سميعاً بصيراً لطيفاً قديراً.
ahmedsola

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 11:24 am

والله لو على الانتر فييو تبقى سهلة
بس يعملوا انتر فيو بما يرضى الله
ساعتها الواحد هايحس انه اخد حقه
أكتر حاجة غريبة التعتيم ده كله مش ممكن
فى النهاية ربنا يوفق ويكرم الجميع ان شاء الله
ahmedsola

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 11:27 am

على قد ما الاخبار ديه كده عندى
لكن بردوه بقول يمكن تظهر حاجة جديدة
لكن كل يوم بيعدى بتتأكد ليا الاخبار اللى انا عارفها
ربنا يسترها ويوفقنا جميعا
مهيتاب

راجع مبتدئ
راجع مبتدئ

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 4:37 pm

اية ياجماعة اية اخر الاخبار عن النتيجة
ramy kamal
مشرف قسم
مشرف قسم
ramy kamal

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 4:49 pm

أخى الحبيب حسام الدين
وماهى الحسابات الاخرى يا رامى بيه ؟
بعض القواعد العامه للأختيار مثل الأخذ من كل نسبة - الأخذ فى الإعتبار الأعلى تقدير - وضع الدراسات العليا فى الحسبان - نتيجة الإمتحان التحريرى بالتدريج - المعارف ....

أختى sa_osaa2007
شوفوا شباب معاهم كليات قمه وشغاليين زاي الشباب اللي معاهم دبلومات او حتي مش معاهم اي شهادات
وشباب ليس معهم شهادات ولديهم ثقة فى الله ثم ثقة فى نفسهم أستطاعوا تحقيق ما لم يستطع تحقيقه حملة الشهادات وأقاموا لأنفسم أسماء لها وزنها يفتخر بها كل شخص .....

أخى الحبيب ahmedsola
انه مفيش امتحان عملى
والناس اللى هاتنجح هايتعملها أنتر فيوو

بخصوص إلغاء الإمتحان العملى أوافقك الرأى وقد أكدت على هذا الخبر من قبل .... أما عن الأنترفيو أخالفك الرأى ولايوجد أى إجراء أخر بعد النتيجة سوى إستيفاء أوراق ثم إستلام العمل ....

أختى مهيتاب
اية ياجماعة اية اخر الاخبار عن النتيجة
فى إنتظار الإعلان عن الأسماء ...

بالتوفيق للجميع إن شاءالله
لاتنسوا دائما .. الدعاء والتوكل والإسغفار
اللهم أكرمنا بالتعيين ... توكلنا على الله ... أستغفر الله العظيم
sa_osaa2007

راجع متفوق
راجع متفوق
sa_osaa2007

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty20th يونيو 2010, 5:09 pm

استاذي الفاضل رامي
كلامك صح بس انا مش بقيت عندي ثقه في الناس بس الحمدلله واثقه في الله سبحانه وتعالي

يعني ايه الاخذ من كل نسبه
وطبعا المعارف اي الوسايط

لنا الله
ربنا يكرمنا بالتعيين
مهيتاب

راجع مبتدئ
راجع مبتدئ

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty21st يونيو 2010, 2:25 am

شكرا استاذ رامى ومرسى على مجهداتك الرائعة ورنبا يطمنا جميعا والله يوفق الجميع
ahmedsola

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty21st يونيو 2010, 3:58 pm

تقريبا النتيجة بكره الثلاثاء
يأما اقصى حاجة الخميس
ahmedsola

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية   اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية - صفحة 10 Empty21st يونيو 2010, 4:02 pm

يامسهل يارب العالمين
كله يدعى ياجماعة

اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية
صفحة 10 من اصل 18انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اعلان رقم(1)لســـنة(2010)لشغل وظائف خالية بالمحاكم الابتدائية
» علان رقم (1) لسنة 2011 لشغل وظائف خالية بالمحاكم الإبتدائية
» حصرى لراجعون ......اعلان رقم 2 لسنة 2011 وظائف خالية بالمحاكم
» ظهور نتيجة اعلان رقم 2 لسنة 2011 وظائف خالية بالمحاكم
» ظهور نتيجة اعلان رقم 2 لسنة 2011 وظائف خالية بالمحاكم