منتدى راجعون الى الله
النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 5e6e128532

انرت منتدانا زائرنا الغالى اذا اردت التسجيل فمرحبا بك
منتدى راجعون الى الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى راجعون الى الله

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل
النيابة العامة والنيابة الادارية ومجلس الدولة وهيئة قضايا الدولة موضوعات متجددة تجدها بمصداقية فقط على منتدى راجعون الى الله ....
تابعوا معانا يوميات حنفى وحمديه والناس الموئعتيه فقط وحصريا بقسم القصص والمواعظ بمنتدانا منتدى راجعون الى الله
بمناسبة اقتراب شهر رمضان الكريم اعاده الله علينا وعليكم باليمن والخير والبركات ندعوكم لزيارة قسم (رياض الجنه الرمضانى )بمنتدانا لمتابعة كل ماهو مفيد وجديد فى الشهر الكريم
عايز تتابع وتعرف كل حاجه عن علماء بتحبهم ومفكرين وشيوخ اجلاء بتتمنى تكون زيهم تابع معانا فى منتدانا بقسم المفكرين والعلماء وسوف تجد كل ماتتمنى ان تعرفه عن مشايخنا وعلمائنا ومفكرينا
عندك موهبة الكتابه ؟؟؟عايز تقول رأيك ونفسك تبقا صحفى والكل يقرا مقالاتك ؟؟؟؟نورنا فى جريدة منتدانا منتدى راجعون الى الله (مقالات الاعضاء وبس)

النيابة العامة دفعة 2009

gabr_gabr
علاء المحمدى
thelord7410
حقانى
isa 5er
محمود السيد
abdosh
aly2020
ahmedbadr
جمال العبور
محمد 5555
فارس القانون
محمد الجمام
elham salah
سيادة النائب
the magic
Al Amash2009
رانيا
طير المحبة
abd el rahman
اكرم صبرى
تيمور
رياض الجنه
أحمد المنوفى
$..عميد الخريجين..$
علاء الدين
mroor.green
mostafa_mostafa
shando
slamo2010
ahmed_abdoo
minoo_106
عبدالعزيز
mido aser4
ابوسلامه
أحمد الأنصارى
bahebahaa
aly2050
basel_85
mo7amed™
Be Or Die
احمد مصطفى
yasserahlawy
mody
الثعلب العربى
madyy
spy
العبد الفقير لله
52 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :
الاقامة : ارض الكنانة

النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty
مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 12:54 pm

خبر خاص لمجلس الدولة ونشكر اخونا عبد الرحمن على ارسال الخبر

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ولكن اعتقد ان كلام المستشار الزند هيريح قلوب الناس جميعا
اكرم صبرى
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :
الاقامة : مصر

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 1:07 pm

الثعلب العربى كتب:

حديث هام للمستشار الزند

‏ تعيين أعضاء النيابة العامة هل ستتبعون فيه نفس القواعد السابقة أو هناك تغيير في اساليب الاختيار بعد الثورة وهل لها دور اخذا في الاعتبارات ان الحاصلين علي تقديرات لم يتم قبولهم ويؤدي إلي اعتراضهم؟
‏**‏ هذا أخطر ما يواجه القضاء وهي هجمة ترقي إلي حد المؤامرة للتشكيك في الـ‏7‏ الكبار الذين يتولون مهمة التعيين فاذا كان الأب فاسدا فان كل أعضاء الأسرة فاسدون طول عمر مجلس القضاء هو الذي يضع قواعد الاختيار للتعيين ما هو الجديد ثورة لا شأن لنا بالثورة لأن القضاء لا يتأثر بثورة أو بغير ثورة فالقضاء يتعامل مع الشرعية نظام حكم رحل مع السلامة يوجد نظام شرعي نحن الآن نتعامل مع الشرعية والقانون ولا نتأثر لأن القضاة أولا وأخيرا لله وللوطن والوطن أكبر من الذي راح ومن الحاضر ومن القادم‏,‏ مصر هي الباقية ونحن إلي زوال لم نغير القواعد لعدم حاجتها إلي تغيير لكن هناك بعض الأصوات تنادي بانشاء أكاديمية قضائية ليس المراد منها التشكيك في أسلوب الاختيار لكن الفكرة تكمن في كيفية اعداد من يلتحق بالنيابة العامة اعدادا جيدا خاصة في ظل حالة الانهيار في التعليم الجامعي‏.‏
مجلس القضاء يؤتمن علي مصر وعلي العدالة فيها أكثر من أي انسان يتحدث في هذا الأمر لأن الذي يتحدث هنا ليس لديه علم والاعلام لا يذكر هذا لكنه يقول التوريث وتكريس التوريث ومهندس التوريث هذا كلام يخص قائليه فعندما أتحدث بكلام يخالف الواقع مرة مسموح لي لكن مرة أخري قبل التحدث لابد من الدراسة والتأكد وجمع المعلومات وأتحدي أن يكون في القضاء توريث كان أو سيكون حاليا ومستقبلا واذا كان الاعلام منصفا ومدركا لرسالته لماذا لا يركز الا علي تعيين ابناء القضاة خاصة وأن الكثير منهم لم يتم تعيينهم نظرا لعدم توافر الشروط فيهم فالمثل البلدي يقول‏:‏ سيب العيش لخبازه ولو يأكل نصفه لكن هذه السطحية في الفكر والسذاجة لا أنت عباس العقاد ولا طه حسين ولا من قادة الرأي الذين يشكلون فكر المجتمع لكنك في الحقيقة تقلب المجتمع بدون وجه حق علي القضاء وتتعمد أن تفقد الناس ثقتها فيه مش عارف الناس عايزين ايه يهدموا اخر ما تبقي في المعبد لا عمرنا هنفرط في أن يتدخل أحد في سلطان وسلطات مجلس القضاء في الاختيار الا في حالة صدور قانون الأكاديمية ومجلس القضاء هو الذي سوف يقوم بالاختيار وده شغلنا واحنا عارفينه كويس‏.‏
‏*‏ اقترحتم من قبل تعديل القانون حيث يتم السماح لأبناء النيابة بتقدير مقبول هل تقتنع بذلك وما هي مبرراتكم؟
‏**‏ لا أصف مروجي الشائعات إلا بالكذابين والمنحرفين كيف أميز أبناء المستشارين لأني قبل أن أكون رئيس نادي القضاة أنا رئيس محكمة استئناف القاهرة قاض احكم بين الناس بالعدل ابن المستشار مثل غيره وفي بعض الأحيان يكون ابن غير المستشار أفضل‏,‏ هؤلاء الكذابون لا يريدون المعرفة رغم إمكانية إتاحة المعلومات حيت تقدم العديد من ابناء المستشارين وتم رفضهم بالإضافة إلي فصل الكثير منهم لأسباب تأديبية‏,‏ نحن نجاهد لرفع الظلم عن أبناء الشعب المصري بأثره ليس لأبناء المستشارين فقط كما أن كل فرد طبق عليه القانون الذي قام كل من د‏.‏عبدالأحد جمال الدين وأحمد عز بهندسته وإعداده يمثل خروجا علي الشرعية وردة علي المبادئ المستقرة في القانون بالإضافة إلي القول المثار الذي يصف أحمد عز منذ مولده بالفاسد وكل الحاجات التي عملها فاسدة لكن عندما نتحدث عن القانون الذي أعه مادام مس القضاة نقول أعداؤهم فهذا قانون مرحلي طبق علي وقائع صدرت‏.‏

شكرا جدا على متابعتك للخبر الهام ده
بس الحقيقة مابقتش دى المشكلة احنا كل انتظارنا حاليا فى انهى مجلس هو الى هايعتمد الدفعة

انا معلوماتى من فترة كبيرة جدا ومن مصادر قوية جدا بتقول ان المستشار سرى صيام هو الى هايعتمدها ان شاء الله ودا انا متأكد منه الحمد لله

انما ظهرت موجة جديدة خالص_تخص الاعضاء المتواجدين فى المنتدى وغيره _ بتقول ان المستشار حسام الغريانى هو الى هايعتمدها ارجو من الجميع محاولة الوقوف على الحقيقة حتى نرتاح جميعا

لو جينا نقسم الاراء دى ب_عيدا عن اى مواعيد _هنلاقى انهم اتجاهين دلوقتى
واحد ان المستشار سرى صيام هو الى هايعتمد الدفعة
والتانى المستشار حسام الغريانى
وكل واحد له مصادره

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فارس القانون

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : الدنيا الواسعة

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 1:09 pm

ياراجل اسكت دا معروف علي مستوى العالم ان القضاء كله توريث في توريث ووزارة العدل كلها توريث وياريت بالكفاءه دا بالاقل في المجموع والعلم والدراسة اهو دا العدل ياجدعان
اكرم صبرى
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 2:14 pm

الثعلب العربى كتب:
خبر خاص لمجلس الدولة ونشكر اخونا عبد الرحمن على ارسال الخبر

ولكن اعتقد ان كلام المستشار الزند هيريح قلوب الناس جميعا

الكلام دا هو الى وصلنى فعلا عن مجلس الدولة وقولنا انا والانصارى الكلام ده قبل كدة
لكن احب اوضح ان كلام المستشار احمد الزند مفيش فيه اى اشارة مباشرة عن دفعتنا او سرعة تعيينها حتى لو كان بيتكلم عن استقلالية المجلس فى التعيينات
انا مش عاوز اقول كلام محبط بس لازم نتأكد من معلومة اعتماد مجلس المستشار سرى صيام للدفعة

بل بالعكس موضوع المجلس ده يقلق اكتر لان الدفعة اتوقفت والنيابة العامة مش بمنأى عن كدة نظرا للعدد الكبير الى بتاخده وعلى فكرة دايما حتى من قبل الثورة نتيجة النيابة هى الى بتعمل القلق كله ربنا يستر
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 2:52 pm

المستشار سرى صيام هو الى هيعتمد الدفعة بأذن الله
bahebahaa
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :
الاقامة : alex

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 3:21 pm

يا جماعه بأكدلكم ان المستشار سري صيام هو اللي هيعتمد الدفعه , والدفعه ان شاء الله هتظهر للنور قبل 30/6
ده كلام اكيد
Be Or Die

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :
الاقامة : مليش غيرها ( مصر )

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 3:53 pm

يا جماعه بصراحه في ناس محبطه اوي في المنتدى و بتحاول تحبطنا باي شكل و باي طريقه اولا احنا ملناش علاقه بمجلس الدوله لا من قريب ولا من بعيد كل علاقتنا بيه ان هو برضه هيئه قضائيه وفي اوجه شبه في اجراءات التعيين بين النيابه و المجلس ... بالنسبه للي بيقول حسام بيه الغرياني هو اللي هيمضي الدفعه لا عقل ولا منطق ولا اي حاجه تقول ان الدفعه هتتأخر كل ده باذن الله الدفعه هتكون متعينه خلال شهر الاستاذ بحبها قال خبر مهم امبارح ناس كتير في المنتدى اتجهلتوا و مسكت في الاخبار الغريبه المحبطه ياريت نتفائل بقى احنا مش هنخسر كل حاجه في الدنيا يعني مش هيبقى موت وخراب ديار
واحد من الناس
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 4:04 pm

انا متفق مع حضرتك يا باشا المفروض ان احنا نتفائل خير ان شاء الله ولا نعير اسماعنا للمحبطين الله وحه هو الذى سرهم ونجواهم انه عليم بذات الصدور املنا فى الله وحده ان الدفعه تطلع الى النور فى الايام القليله القادمه باذن الله

يــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارب ما لناش غيرك يارب
اللهم لاتشمت بنا احدا ولا تجعلنا من الشامتين وانصرنا على من عادنا يا رب
اكرم صبرى
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 4:06 pm

Be Or Die كتب:
يا جماعه بصراحه في ناس محبطه اوي في المنتدى و بتحاول تحبطنا باي شكل و باي طريقه اولا احنا ملناش علاقه بمجلس الدوله لا من قريب ولا من بعيد كل علاقتنا بيه ان هو برضه هيئه قضائيه وفي اوجه شبه في اجراءات التعيين بين النيابه و المجلس ... بالنسبه للي بيقول حسام بيه الغرياني هو اللي هيمضي الدفعه لا عقل ولا منطق ولا اي حاجه تقول ان الدفعه هتتأخر كل ده باذن الله الدفعه هتكون متعينه خلال شهر الاستاذ بحبها قال خبر مهم امبارح ناس كتير في المنتدى اتجهلتوا و مسكت في الاخبار الغريبه المحبطه ياريت نتفائل بقى احنا مش هنخسر كل حاجه في الدنيا يعني مش هيبقى موت وخراب ديار

والله ياجماعة مش بقول كلام عشان احبط انا قولت قبل كدة كذا مرة ومن مصادر موثوق فيها والله جدا جدا جدا ان المستشار سرى صيام عاوز يعتمد الفعة ومشاركاتى كلها موجودة بالنص للى عاوز يشوفها

بس احنا لازم نناقش كل حاجة دا الى انا بقوله مش اكتر وان شاء الله ربنا يقدرنى واقدر اعرف معلومة مهمة جدا فى خلال الاسبوع القادم وزى ما قولت دى هاتبقى اخر معلومة هاعرفها عن المجلس الحالى قبل ما يمشى

اكرم صبرى
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 4:10 pm

انا كل الى عاوزه اننا نبطل نغمة الاسبوع الجاى وبكرة وبعده والمواعيد الى صعب ان حد يعرفها
ونركز على حاجة واحدة بس وهى اعتماد مجلس القضاء للدفعة دا الى اقصده لانها مش هاتفرق لغاية نهاية شهر 6 بس يبقى فى معلومات مؤكدة عن اعتماد المستشار سرى صيام للدفعة ودا الى انا اكدته من فترة واكده العضو الفاضل الثعلب العربى واكتر من عضو محترم معانا

انما حكاية المواعيد دى هى الى بتجيب الاحباط ياترى فهمتوا انا كنت اقصد ايه؟
Be Or Die

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 4:25 pm

استاذ اكرم مش انت المقصود و على فكره انا كلامي عام يعني مقصدش حد بعينه انا بتكلم بوجه عام
spy
مشرف قسم
مشرف قسم
spy

الساغة الأن :
الاقامة : hgrhivm

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 4:36 pm

ولا المستشار سرى صيام ولا المستشار حسام هما الى هايمضوا الدفعه القذافى هو الى هيمضيها Very Happy
أحمد الأنصارى

راجع متفوق
راجع متفوق
أحمد الأنصارى

الساغة الأن :
الاقامة : مش مهم

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 4:50 pm

والله يا جماعة الواحد تعب من الإنتظار .. لو تلاجة 12 قدم أفيد مننا فى

الوقت الحالى وتعيين دفعة 2009 لن يفيد الدولة بشئ لأن ببساطة هما

هيعينوا أكتر من 500 واحد معتوهين ومهبولين ودماغهم لاسعة اللى هما إحنا

ودا أكيد بسبب اللى بيحصلنا طبعا أنا عن نفسى دماغى لسعت .. وأظن spy

برضو دماغه لسعت Very Happy أفضل شئ إنهم يهيفوا دفعة 2009 ويخشوا على

دفعة 2010 ويعينوا منها كدة بتاع 1100 واحد لأنهم لسة بخيرهم مش زينا affraid Shocked Suspect What a Face
Be Or Die

راجع يشارك
راجع يشارك

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 4:58 pm

هههههههههههههههه والله شكلها كده يا spy بالنسبه للانصاري بيتكلم صح احنا بصراحه المفروض يعينونا في مصحه نفسيه بعد كل اللي شوفناه و يركزوا ع الدفعات الجايه عشان هي دي الامل اما بالنسبه لنا صلاحيتنا انتهت Very Happy
أحمد المنوفى
النائب التنفيذي للمدير
النائب التنفيذي للمدير
أحمد المنوفى

الساغة الأن :
الاقامة : المنوفية

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 4:59 pm

سلام عليكم
باذن الله الخير قريب جدا و خلونا يا جماعة متفائلين خير باذن الله
ويارب نبارك للجميع ياااااااااااااارب عما قريب

طبعا انا اولا بوجه الشكر لكل الاعضاء الكرام اللي مشرفينا في المنتدي الجميل دا

و النهاردة فيه مناسبة سعيدة علينا هنا في المنتدي و هي ان النهاردة يبقي المنتدي بقاله سنتين بالتمام و الكمال
و عايزين نحتفل بالمناسبة السعيدة دي
فياتري مين هيشاركني الاحتفال بعيد ميلاد المنتدي الحبيب ؟؟؟
دا لينك موضوع الاحتفال
مستني مشاركات كافة الاعضاء

و انتهز هذة المناسبة و اتوجه بالشكر لكل من يتابع منتدي راجعون الي الله
بداية من المديرين و المشرفين و الاعضاء و حتي الزوار
شكرا للجميع و كل سنة و انتم جميعا بخير

madyy
وسام تكريم
وسام تكريم
madyy

الساغة الأن :
الاقامة : لسة بدور

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 5:00 pm

spy كتب:
ولا المستشار سرى صيام ولا المستشار حسام هما الى هايمضوا الدفعه القذافى هو الى هيمضيها Very Happy
عندك حق يا سباي كل شئ متوقع في الدفعة التاريخية دي
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Razz Razz Razz Razz Razz Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
اكرم صبرى
وسام تكريم
وسام تكريم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 5:15 pm

أحمد الأنصارى كتب:
والله يا جماعة الواحد تعب من الإنتظار .. لو تلاجة 12 قدم أفيد مننا فى

الوقت الحالى وتعيين دفعة 2009 لن يفيد الدولة بشئ لأن ببساطة هما

هيعينوا أكتر من 500 واحد معتوهين ومهبولين ودماغهم لاسعة اللى هما إحنا

ودا أكيد بسبب اللى بيحصلنا طبعا أنا عن نفسى دماغى لسعت .. وأظن spy

برضو دماغه لسعت Very Happy أفضل شئ إنهم يهيفوا دفعة 2009 ويخشوا على

دفعة 2010 ويعينوا منها كدة بتاع 1100 واحد لأنهم لسة بخيرهم مش زينا affraid Shocked Suspect What a Face

ههههههههههههههههه
madyy
وسام تكريم
وسام تكريم
madyy

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 8:07 pm

الواد مش عارف يتنفس من الاكل اللي أكله في العيد الثاني لإنشاء المنتدي
ولا الثعلب اللي عايز محشي ...... و إذا شاهدت الانصاري و هو ياكل حدث و لا حرج وسباي ههههههههه خد نص البوفيه في كيس اسود واخدهم معاة البيت
و في الاخر أروح الحفلة بهدية غالية و ملحقش حتي أشرب ميه
الثعلب العربى
مشرف قسم
مشرف قسم

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 8:13 pm

كل السنة والمنتدى بخير
انا عاوز المحشى يا جدعان هههههههههههههههه

ان شاء الله الدفعة هتزهر للنور قريبا , خلاص هانت يا بشر , صبرنا كتيييييييييييييير وباقى قليل.

فأدعوا الله , وبشروا ولا تنفروا , وبأذن الله على نهاية الشهر او بداية مايو

قولوا يارب
yasserahlawy

راجع متفوق
راجع متفوق
yasserahlawy

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 9:40 pm

كل سنه والمنتدى بخير وان شاء الله نتجمع فيه على خير احنا كلنا واحنا متعينين فالنيابه ونفيد اللى بعدنا والله يا جماعه لسه والدى مكلم مستشار دا اللى هيبقى مع المستشار حسام الغريانى من اعضاء المجلس الجدد وعلى علاقه جامده جدا بالمجلس الحالى والله يا جماعه قاله ان الدفعه هتظهر اخر الشهر اول 6 بالكتير وان دفعه 2010 بعدنا ب5 شهور لان تحرياتها هتختلف جمله وتفصيلا عن الدفعات السابقه عايزين نتفائل شويه وندعى كلنا ربنا بالخير
mroor.green

راجع يحاول
راجع يحاول

الساغة الأن :
الاقامة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 9:41 pm

هل من جديد عن دفعة المساعدين
madyy
وسام تكريم
وسام تكريم
madyy

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 9:52 pm

yasserahlawy كتب:
كل سنه والمنتدى بخير وان شاء الله نتجمع فيه على خير احنا كلنا واحنا متعينين فالنيابه ونفيد اللى بعدنا والله يا جماعه لسه والدى مكلم مستشار دا اللى هيبقى مع المستشار حسام الغريانى من اعضاء المجلس الجدد وعلى علاقه جامده جدا بالمجلس الحالى والله يا جماعه قاله ان الدفعه هتظهر اخر الشهر اول 6 بالكتير وان دفعه 2010 بعدنا ب5 شهور لان تحرياتها هتختلف جمله وتفصيلا عن الدفعات السابقه عايزين نتفائل شويه وندعى كلنا ربنا بالخير

يارب يكون أخر كلام يا ياسر بيه و علشان الواحد أبراج نافوخه طارت وبقت دماغة أنقاض من الداخل لا تفكر و لاتتعايش

يارب عجل .. يارب يسر ... يارب أكرمنا جميعا
mido aser4
وسام تكريم
وسام تكريم
mido aser4

الساغة الأن :
الاقامة : Minia

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 9:54 pm

yasserahlawy كتب:

ياريت لو تعرف اكتر عن 2010 وازاى هتختلف ولو ميعاد تقريبى لاستكمال مقابلاتها
وبما انك تعرف مستشار من المجلس الجديد ياريت لو عرفت اى اسم من مستشارى المجلس الجديد تقوله ضرورى اى مستشار غير رئيسه والنائب العام طبعا
madyy
وسام تكريم
وسام تكريم
madyy

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 10:02 pm

في حد ليه شوق يقدم نيابة
شوف نهاية كل اللي قدموا نيابة
دفعة 2009 برج من دماغهم طار و أخدوا سراير أغلبية المصحات العقلية في مصر كلها
دفعة 2010 فقدوا الأمل فيها طبعا و سابوا الموضوع دة و اشتغلوا وريحوا نفسهم بس تعبوا من أولها احسن ما يتعبوا في الاخر
2011 الدفعة التي هلكت من قبل التخرج
و بعد دا كله في حد ليه شوق يقدم نيابة

نقلا عن الزميل الثعلب العربي بس بصيغة أخري
yasserahlawy

راجع متفوق
راجع متفوق
yasserahlawy

الساغة الأن :

مُساهمةموضوع: رد: النيابة العامة دفعة 2009   النيابة العامة دفعة 2009 - صفحة 30 Empty18th مايو 2011, 10:09 pm

madyy كتب:
yasserahlawy كتب:

يارب يكون أخر كلام يا ياسر بيه و علشان الواحد أبراج نافوخه طارت وبقت دماغة أنقاض من الداخل لا تفكر و لاتتعايش

يارب عجل .. يارب يسر ... يارب أكرمنا جميعا

هانت يا استاذ madyy استحملنا كتير وصبرنا كتير ومبقاش حاجه ربنا يوفقنا كلنا ان شاء الله ربنا يطمنا باذن الله وان شاء الله كله هيبقى تمام ومفيش حاجه فالدنيا تستاهل ان حضرتك تاخدها اوى على اعصابك ربنا هيكرمنا ان شاء الله وهيعوض صبرنا احنا كلنا خير

النيابة العامة دفعة 2009
صفحة 30 من اصل 40انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» النيابة العامة دفعة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2010
» اسئلة النيابة العامة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2009
» النيابة الادارية دفعة 2009